Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Hanneke84 schreef:Heb je dan wel veel vaste klanten Arabesk?
Want als klanten het zelf onderhouden ben je toch geen uur bezig?
Mijn bekapster is als ze veel moet doen nog geen kwartier bezig..
Voor nazorg/ onderhoud/ en mijn eigen gemoedsrust komt ze iedere keer. ( En ja ik ben heel gelukkig met haar en vind het ook echt nodig dat ze komt en mij controleerd.)

. Vandaar dat we ook NH lessen aan huis hebben terug moeten schroeven. Arabesk schreef:Hanneke84 schreef:Heb je dan wel veel vaste klanten Arabesk?
Want als klanten het zelf onderhouden ben je toch geen uur bezig?
Mijn bekapster is als ze veel moet doen nog geen kwartier bezig..
Voor nazorg/ onderhoud/ en mijn eigen gemoedsrust komt ze iedere keer. ( En ja ik ben heel gelukkig met haar en vind het ook echt nodig dat ze komt en mij controleerd.)
de 1e keer zijn we een uur bezig en we stimuleren iedereen om het uiteindelijk zelf te gaan doen. Als we alleen maar hoeven te controleren zijn we minder lang bezig natuurlijk. Maar het ging hier even over een volledige bekapping.
we hebben wel veel vaste klanten ja, maar omdat iedereen uiteindelijk de cursus gaat doen komen we bij de mensen steeds minder vaak, maar er komen telkens weer nieuwelingen bij, dus het blijft druk. Vandaar dat we ook NH lessen aan huis hebben terug moeten schroeven.