Heupen lijken wel recht. En er is nooit iets op slot geraakt. En kreupelheid is nooit voorgekomen.
Tevens is hij rechtsom altijd moeilijk geweest, ook in de galop en tijdens longeren. Het lijkt ook wel of hij rechtsachter wat moeilijker meekomt. Hij heeft moeite met een krachtige galop en moeite om de achterhand er onder te zetten.
Zijn passen zijn wel ruim!.
Willen jullie eens meekijken en zeggen als jullie iets opvalt aan bewegingen
(verschillende slowmotion effects, en in begin moest hij mesten
)Ik wil er binnenkort nog iemand bij laten komen, maar ben er nog niet helemaal uit wie en wanneer
ik les laatste half jaar niet meer met hem, omdat de rijbak buiten werking is. Hij is dus wel wat stijver geworden, maar hij heeft het altijd al beetje gehad volgens mij (heb hem nu 2 jaar). Zou dit rijtechnisch opgelost kunnen worden? tips welkom en heel graag advies.
kortere filmpje is van deze week.
langere film van vorig jaar winter. Die had ik op you tube gezet, om te laten zien dat zijn galop niet altijd goed is (Dralop of zoiets)
Je mag ook via PB reageren !!!

. ik heb er nog een aantal op mijn naam. Er is niet echt gericht gefilmd op achterkant omdat tijdens deze opnames nog helemaal niet bekend was dat hij "anders" loopt (wiebelt met zijn kont/heupen). Wel dat hij een aparte galop heeft, zoals Marigold ook zegt, wat anders voelt en hij ook niet altijd vertoont.
:
)