ik heb sinds mijn 7 een eigen Paardje! En ik reed toen pas een half jaartje. Ik heb dat paard (gentle) zelf helemaal getraind naar de L2-M1. Maar ik heb der nu 6 jaar en daarvan heb ik maar 3 jaar echt goed opnder kunne rijden! Want steeds na een half jaar liep ze kreupel en kon ik der weer weet ik het hoelang op rust zetten. We hebben foto's van der bene laten maken en er was niks te zie ! Ze had alleen een schieffel ( weet niet hoe je het schrijft) maar dat was niet ernstig zei de dierenarts!! Dus met een pot medicijn weer naar huis. Na 3 kwart jaar rust kon ik weer een beetje fatsoenlijk rijden, maar ook niet voor lang want na een paar maanden liep ze weer kreupel. Dus da er weer bij, had ze een peesblessure! Weer medicijnen en veel rust. Heb er na ongeveer een jaar rust weer op kunnen rijden maar ook weer niet voor lang! Na een paar maanden liep ze weer kreupel. Hoefsmid en da erbij en ze zeide zet der maar op rust.. Wij dachten dat doen we niet nog een jaar lang dus we hebben er een andere hele goede hoefsmid bijgehaald.. Hij zei dat ze heel plat op der hoeven stond en erg was doorgezakt!! Ik heb dat eigelijk nooit echt gezien omdat ze altijd zo stond!! Dus de nieuwe hoefsmid heeft er speciaal beslAg onder gezet!! Daar geeft ze een maand of 2goed meegelopen maar daarna liep ze weer net Zo kreupel! Dus wij naar een andere da geweest in valkenswaard!! Hij heeft net onder der koot verdoofd en toeN liep ze al goed!! Dus er zat daaronder iets niet goed!! Medicijnen gehad en ik mocht er elke dag een week lang een kwartier mee stappen als ik erop zat! Heb ik allema gedaan, maar na 2 weken liep ze weer kreupel!! Dus wij hoefsmid weer gebeld en die heeft er weer ander beslag onder gedaan met lijm tussen der hoef en hoefijzer!! En weer medicijnen!! En dit was ook het laatste wat ze konden doen!! Maar na 1 maandje liep ze weer kreupel!! En nu nog steeds! En ik weet gewoon niet meer wat we moeten doen!! En als ze kreupel lopen lijkt mij dat Ze pijn hebben!! En ik wil der dan niet zo laten staan, want dat verdiend ze niet!! Maar ik weet dus echt niet wat ik met der moet doen!! Kunnen jullie misschieN helpen of hebben jullie misschien een oplossing?? Sorry voor het lange verhaal maar ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen!!

Je paardje is al zo lang kreupel je heb al van alles geprobeerd, ik zou zo snel mogelijk naar een kliniek gaan en rontgen foto's laten maken.Dan weet je meteen hoe het er voor staat.