Wij zijn met school bezig om een nieuw product op de markt te gaan brengen en het product is een koel-bandage! Dit is een normale bandage die je om het been van je paard bandageerd, hier zit een koelelement in verwerkt. Je kunt dit product gebruiken wanneer je paard met dikke benen op stal staat, wanneer het paard een blessure heeft opgelopen, na het rijden je paard de benen wilt koelen, etc etc. Je kunt dit product dus gebruiken zonder gebruik te hoeven maken van water of van de wasplaats, het paard kan dus gewoon op stal worden gezet en de benen worden op die manier gekoeld.
Enquette:
Bezit u zelf een paard, zo ja een paard of een pony?
Heeft uw paard wel eens een blessure aan de benen?
Wat heeft u gedaan om deze blessure te verhelpen?
Zou u een bandage met koel-element gebruiken als deze zou bestaan?
Hoeveel zou u voor dit koelbandage willen betalen om aan te schaffen? 5-10 10-20 30-40
Denkt u dat een koelbandage een goede oplossing is bij blessures bij paarden? Zo nee, waarom?
Alvast bedankt voor de medewerking! Vriendelijke groeten
Ik heb een soort van beenbeschermer (daar lijkt het op) met klittenband, maar zakjes aan de binnenkant waar koelelementen inkunnen. Is dit niet iets wat je bedoelt dus dat het al bestaat?
Koelbandage is echt niet nieuw. Er is op dat gebied al zoveel op de markt.
Heeft denk ik ook alleen zin om zoiets op de markt te brengen als het heel goedkoop kan. Bij de Kruidvat/Etos/DA etc koop je voor een paar euro al van die koelzakjes voor mensen. Gaat ook prima bij paarden.
Maar je koopt ook al van die kant en klare bandages voor dacht ca 10 euro bij de paardendrogist. Wel wat duurder, maar dan heb je wat klaarliggen.
Ik heb een paar jaar geleden bij de kruidvat een band aangeschaft waar een coolpack in kan. Omdat de uiteinden met klittenband bevestigd zijn kan je ze ook bij paarden gebruiken. Prijs was 4,95 voor band met coolpack.
Mensen, daar gaat het niet om, we willen gewoon graag antwoord op onze vragen. Geen kritiek van alleen maar negatieve mensen. Als je het een stom idee vind omdat er al genoeg andere soorten van bestaan reageer dan gewoon niet.
waar slaat die reactie op? Het is toch de bedoeling dat er een NIEUW product komt? deze mensen zeggen alleen dat het niet nieuw is, en dus helpen ze jullie.
Bezit u zelf een paard, zo ja een paard of een pony? Ja, beide
Heeft uw paard wel eens een blessure aan de benen? ja
Wat heeft u gedaan om deze blessure te verhelpen? boxrust.
Zou u een bandage met koel-element gebruiken als deze zou bestaan? Nee.
Hoeveel zou u voor dit koelbandage willen betalen om aan te schaffen? 5-10 10-20 30-40
Denkt u dat een koelbandage een goede oplossing is bij blessures bij paarden? Zo nee, waarom? Hangt er vanaf, als het been heet is, helpt het misschien om afgekoeld te worden.. Maar dat kan ik ook doen door het af te spuiten.
maar het voordeel hiervan is dat je het alleen om het been hoeft te plaatsen en dan kun je, je paard laten lopen waar je zou willen, weer op stal of buiten zonder dat je er de hele tijd bij hoeft te blijven staan en het paard kan ook doen wat hij wil