Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Myrano schreef:Heb er wel al eens van gehoord ja..
Ken een paard dat last heeft van een losse knie, is het dat wat je bedoelt ? Wordt in een andere stand gekapt nu.
Anders even bij de smid informeren en vragen of hij wil komen kijken ?
Jeanine84 schreef:Dan denk ik ook eerder dat jou paardje gewoon fout gekapt is waardoor ze nu anders (gevoelig) loopt.Myrano schreef:Heb er wel al eens van gehoord ja..
Ken een paard dat last heeft van een losse knie, is het dat wat je bedoelt ? Wordt in een andere stand gekapt nu.
Anders even bij de smid informeren en vragen of hij wil komen kijken ?
Als ze een losse knie zou hebben dan zou dit gezien zijn tijdens de rontgenologische keuring..dus dat lijkt me sterk! Was sowieso niet weg van zijn werkwijze en ik hoop maar dat ze gewoon nog wat gevoelig is. Als het blijvend is heeft de beste hoefsmid wel een probleem! Kijk het eerst nog even aan en anders laat ik idd een (andere) hoefsmid komen!
MiQ schreef:Waarom laat je niet een andere hoefsmid gelijk komen? Teminste, gelijk.. Ik bedoel meer ermee dat hij misschien heel erg pijn heeft met lopen, dat er nu misschien wel verkeerde dingen kunnen ontstaan. Een goede hoefsmid kan je dan eventueel advies of speciaal.
Ik zal het niet te lang af wachten om heel eerlijk te zijn..
Naomi_Star schreef:Klinkt inderdaad als te kort bekapt zijn. Zie je ook verschil tussen op het harde lopen of op een zachte ondergrond? Merk soms aan die van mij dat wanneer ze net bekapt is ze een beetje op eieren loopt, dan loopt ze altijd liever in de wei/bak dan op de tegels. Hopelijk knapt die van jou snel weer op!