). Aan de andere kant doet het paard van een vriendin van me dit ook, en dan nog 10x zo erg en met beide benen, die bleek af en toe gewoon te lui om zn benen fatsoenlijk op te tillen. Ik heb dit bij mijn pony nooit eerder gezien, maar kan zo zijn dat ze dit al 7jr doet en dat het me niet is opgevallen. Benen zijn verder niet dik, warm of wat dan ook. Nou heb ik natuurlijk al heel wat verklaringen gezocht. Aan de ene kant kan het gewoon 'gezeur' zijn, als ik met mijn vriendin samen rijd is ze (meestal) veel actiever en loopt ze wel met dr oortjes naar voren. Ook kan het liggen aan het feit dat ze niet meer op ijzers staat, sinds 2 en n halve week, daarvoor altijd wel. Andere reden kan zijn, dat ze 4mnd amper gereden is, lang verhaal (bij interesse zal ik het delen
) dus het kan ook zijn dat ze gewoon wat stijfjes is en dat we aan haar spieren / conditie moeten werken. Ook staat ze sinds een maand dag en nacht buiten, voorheen altijd veel op stal. Misschien dat ze hier aan moet wennen? Verder zit ze echt supergoed in dr vel, ze is vrolijk, blij en superondeugend, een echte haflinger
Hoop dat jullie me kunnen helpen, ben best bezorgd nl. Mn gevoel zegt dat ik het beter nog even kan aanzien, ipv gelijk de DA erbij te halen. Wat zouden jullie doen?
( ik heb BTW wel intresse in jou verhaal
En naast dat ze dus niet helemaal lekker loopt (idd denk wel sinds dr ijzers eraf zijn), gaat het verder supergoed. Ze is heel vrolijk, wil graag mee op buitenrit, is flink aangekomen en hoewel ze hele dagen in de modder rolt glanst ze echt gigantisch
Kan zijn dat mijn pony dit altijd al wel deed en dat het me nu opvalt, maar dat het daar helemaal niks mee te maken heeft.