Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
ondergrond. czarina schreef:Ik vond het zelf heel belangrijk om hem de kans op een goed leven te geven. Dus heb ik hem laten behandelen, met de hoop dat hij helemaal zou genezen
Maar op den duur moet er gewoon een grens zijn. Alleen al voor ostar, voor de pijn die hij heeft gehad. Maar ook voor de duizenden euro's die er al aan besteed is kwa dierenarts en hoefsmid en verder verband en geneesmiddelen.
Maar de keus om hem in te laten slapen vind ik zo enorm zwaar. mede ook doordat hij dus niet kreupelt wanneer de straal niet geraakt word.
Ik ben wil niet de verkeerde beslissing nemen. en ben nu bang dat mijn eigen emoties te veel de overhand gaan nemen.
meissielief schreef:Een leertje ertussen lijkt me niet handig ivm het zelf bijhouden van de straal.
czarina schreef:Nee ik heb nog geen prednisolon geprobeerd.
Gister is de smid geweest en aan hem heb ik ook gevraagd over prednisolon. maar daarvoor is het volgens hem al veel te ver gevorderd.
Het was gister al donker nadat de smid eindelijk klaar was.
Morgen komt de smid weer om de hoeven te controleren en om te kijken of de ijzers goed zitten.
Hij heeft ostar wel op dikkere ijzers geplaatst.
De kanker is nu doorgeslagen naar 3 hoeven.
Vooral rechtsvoor en linksachter zijn erg pijnlijk en aangetast.