Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Nu heb ik wat geknutseld met alle easyboots die ik inmiddels in huis had en daarvan een afwijkende hoefschoen gemaakt die perfect om de voet past
Isapaardje schreef:Heb jij de originele easybootzooltjes?
Ik heb van dun vilten ondertapijt zooltjes geknipt. Handig en uitwasbaar
Vorig jaar had ik er zelfs een rand opgemaakt zodat de pijnlijke zool nog verder van dracht lag.
Ik heb ook Epics maatje 000, maar die passen al helemaal niet op dit moment. Maat 00 heb ik normale schoenen en wilde eerst daar een losse gaiter bij bestellen, maar omdat de gaiter van de glove er ook op past en ik die nu toch heb staan, kan ik net zo goed die gebruiken. Waarom meer geld uitgeven dan nodig hè. Heb hier nu al 12 stuks hoefschoenen staan en ik tel nog altijd echt maar 4 hoeven aan die pony van mij haha.
Maar op dit moment loopt ze nog altijd op blote voetjes.
Wel zie ik steeds meer klonten samengekoekte sneeuw liggen. Er ligt hier zeker wel 15 cm sneeuw. Ik hou wel mijn hart vast voor de nacht als het gaat vriezen en de sneeuw, die nu niet meer egaal glad en ongerept is, gaat bevriezen. Dan krijg ik hier een krater landschap in de uitloop.
De zelfgeknutselde schoenen zijn denk ik niet stevig genoeg om haar mee naar 'bed' te sturen (zonder toezicht de nacht in bedoel ik dan). Dussss ... we wachten maar af.
Jannepauli schreef:Mijn paarden genieten ook van het buitenzijn in de sneeuw! En zo opmerkelijk: Pauli had met haar be-ijzerde voorvoeten natuurlijk prompt keiharde klompen onder de voeten - zelfs zo hoog dat ze niet eens meer op de hoefwand stond maar alleen op de ijsklomp. Opmerkelijk.. want je zou toch zeggen dat dit pijnlijk zou zijn onder haar zolen ( de ijzers zitten er tenslotte op om de druk van de zool af te houden)