Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
romeorowan schreef:Och Nadita wat vreselijk.
Je neemt een dappere beslissing, als het niet meer gaat dan moet je loslaten.
Mijn ervaring met het ophalen is heel positief, voor mij was het ook heel goed om te zien, om af te sluiten.
Ze hebben mijn paardje heel respectvol opgetild en voorzichtig in de vrachtauto gelegd.
Ik hoop dat het morgen verloopt op een manier dat jij er ook vrede mee hebt.
Heel veel sterkte.
paars schreef:nadita schreef:Hoop dat mijn Fries niet teveel last heeft van het verlies van zijn vriendinnetje...
Bah, het is zo vreselijk.
Geed hem de tijd om afscheid van haar te nemen als ze is ingeslapen, dat helpt!! Sterkte vandaag....
aisie schreef:Ik heb mijn beide paarden er wel bij gelaten toen Aleida ingeslapen werd en overleden was. Haar moeder snuffelde en duwde met haar neus wat tegen haar aan, maar toen ze niet reageerde was het ook klaar voor haar. Ze heeft ook geen heimwee gehad gelukkig. Mijn ruin, broertje van Aleida keek niet naar haar, en snuffelde ook niet. Maar hij mist haar wel dat kan ik wel aan hem merken maar niet dat hij niet eet ofzo, maar meer dat hij wat minder goed alleen kan zijn nu.
Blijft jou friesje alleen over nu Nadita?
Wat het beste is voor jou paard weet ik niet, ik heb het zo gedaan en dat is heel goed gegaan gelukkig.
Sterkte nog straks, hou je vast aan de gedachte dat dit het beste voor je paardje is. Als ze zo lijden is er maar 1 oplossing en dat vergt ook veel moed. Het is heel zwaar. Denk aan je!
nadita schreef:paars schreef:Meint weet dus al een week dat het slecht gaat met Spot, heeft haar de afgelopen dagen nog wel gezien op stal?
Jazeker, ze staan naast elkaar op stal. En kunnen ook neuzen, dus hebben ook contact.
Zou Meint het voelen?
aisie schreef:Fijn dat het allemaal goed ging Nadita. Hier ging het eigenlijk net zo. Paarden begrijpen soms meer dan je denkt.
Veel sterkte voor straks als ze haar komen ophalen...