Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mysa schreef:PPID is toch een voorstadium van Cushing? Srry, die 76 pag. laat ik even aan me voorbij gaan. We zouden eigenlijk een sticky moeten hebben, voor alle nuttig linken die voorbij komen. Zou dat niet in de openingspost kunnen? En dan wel een beetje gerubriceerd, natuurlijk.
Jannepauli schreef:@ LC - ze is iets beter in haar doen ( wel narrig, onvriendelijk tegen Jilske), vanmiddag flakkerde haar oogontsteking weer wat op, maar met het pootje schiet het nog niet op. Ze maakte vandaag een klein spurtje van zacht naar hard en dan zie je haar een aardige duik maken als ze de stenen raakt. Ook af en toe pijnlijk met een draai. Eigenlijk staat ze het liefst de hele dag stil in de schuilstal, "alleen voor beschuit ( eten) kom ik er uit"..
Zammie schreef:Zammie schreef:Voor degenen die graszaadhooi voeren en gewoon weidehooi, weken jullie het weidehooi ook nog, als je gemengd voert? En moet nieuw graszaadhooi ook eerst een x aantal weken "uitbroeien" zoals weidehooi?
Verder niemand?
Lielle schreef:dit topic wordt genoemd in [VN] De 10 van juli: Bokt's meest leerzame topics
luve_rozes schreef:Ik mest nu niet alleen, maar ruik ook. Moet eigenlijk niet gekker worden
luve_rozes schreef:Tsja, ik zie een osteo juist om de huishouding, mocht daar iets mis mee zijn, op orde te krijgen. Tenminste, dat was het duidelijk voor mijn paard, maar dat hangt er natuurlijk vanaf, of er iets mis is, wat daar mee te maken heeft, en dan doel ik op problemen, die hun uitwerking hebben op het darmstelsel.
wuswa schreef:luve_rozes schreef:Ik mest nu niet alleen, maar ruik ook. Moet eigenlijk niet gekker worden
Dat herken ik! Het is soms maar goed dat niemand mij ziet.....en uitleggen kan je het al helemaal niet meer.
Morgen komt de monsternemer van het BLGG. Ik heb het geluk dat ik (als deze partij qua waardes bevalt) vanaf nu + de hele winter hetzelfde kan voeren. Ik twijfel of de suikers/zetmeel niet te hoog zullen uitvallen. Het voelt wat 'plakkerig'. De paarden zijn er helemaal gek op en verkiezen dit spul zelfs boven gras. Pas als ik de waardes heb, kan ik het wegertje van JP gaan inzetten