Hoefwand is nog een stuk te lang, verder zie ik niet veel met de teen gedaan.
Ok, stralen zijn intact gelaten, dat lijkt me prima. Misschien was de hoef heel erg lang en is er nu al een groot stuk af (niet te veel veranderen in 1x is ook goed) maar anders... is dit in ieder geval niet waar ik heel blij van zou worden.
Niet veel terug staan mooie (bijna 'voorbeeld uit boekje') voetjes van iemand die zelf heeft bekapt. Dat is veel meer mijn idee van natuurlijk bekappen.
Wat bedoel je met omgekeerde ijzers?
Verder heb ik het zelf niet zo heel erg op de mensen die zeggen natuurlijk te bekappen. Maar ook niet zo op smeden die alleen maar bekappen alsof ze er een ijzer onder gaan slaan.
Heb een fijne smid en kan altijd overleggen of vragen waarom hij iets wel of niet doet.
Bekapt traditioneel, maar als ik andere smeden zie... ben ik heel blij met de mijne. Denk eigenlijk dat alleen kwartierboogjes er niet in komen, maar de rest aardig overeen komt

En dan hebben wij een pony die altijd wat langer staat (ivm anders gevoelig). Veel geprobeerd, maar pas bij huidige smid geen problemen meer na bekapbeurt! En andere pony staat voor op ijzers, ook zeer blij mee. Ach, ieder zijn ding.