Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
geerke schreef:ben ik de enige hier die zijn eigen voer 'maakt'?
Citaat:Apparte manier van hoeven bekappen...pete ramsey?
Ken ik niet,maar als het werkt is het toch prima?
fancylover schreef:Ik ga ook echt niet meteen volop rijden, gewoon zitten en stappen. ik waag me leven niet meer naast hem dus dan er maar op...
fancylover schreef:je hoeft echt niet zo te reageren hoor :S
Ieder zijn mening hierover en als ik zeg naast de fiets gedraaft dan is dat zeer kort echt niet hele stukken hoor!!!
fancylover schreef:je hoeft echt niet zo te reageren hoor :S
Ieder zijn mening hierover en als ik zeg naast de fiets gedraaft dan is dat zeer kort echt niet hele stukken hoor!!!
ik kijk liever naar wat mijn paard aan kan, en aangezien hij niet netjes naast mij kan stappen zonder raar te doen kies ik ervoor om erop te gaan.
en dat doe ik echt niet meteen elke dag ofzo..
maar ik heb totaal geen zin in deze discussie, ik ga hier gewoon verder niet meer op in. Je doet nu net of ik zeer slecht voor hem ben en daar ga ik dus zeker niet op in.
geerke schreef:Hetzelfde....dat hoefbeen is niet ver van een sincker....hij hoeft in dit stadium maar een keer te steigeren,niet goed neer te komen en het is echt einde verhaal.
maar vind je dat een eerlijk vergelijk? Hij heeft ijzers onder en zal niet alles voelen wat schade kan opleveren aan zijn hoeven tot het te laat is.Citaat:ik kijk liever naar wat mijn paard aan kan