Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jannepauli schreef:Ik heb vandaag Safe & Sound gehaald
fancylover schreef:ik heb even via de bp contact met isapaardje gehad en ik denk (na haar bp'tjes) dat ik het toch maar gewoon op de vito houd. opzich gaat dat best goed dus waarom veranderen?
misschien voer met nog minder suikers en zetmeel maar alles omgooien is ook weer niet zn goed idee lijkt me...
paars schreef:fancylover schreef:ik heb even via de bp contact met isapaardje gehad en ik denk (na haar bp'tjes) dat ik het toch maar gewoon op de vito houd. opzich gaat dat best goed dus waarom veranderen?
misschien voer met nog minder suikers en zetmeel maar alles omgooien is ook weer niet zn goed idee lijkt me...
p'cies: misschien minder suiker. Je kan de suiker/zetmeel gehaltes namelijk nergens vinden.
Geen ervaring met de arnicadruppels, maar vind de ervaring die Isapaardje heeft wel een belangrijke. Ik geef ook wel een druppels, zoals traumeel, maar nooit langer dan een week.
geerke schreef:fijn dat pebbles beter gaat!
Hoewel ik de bij de eerste fase hoefbevangenheid/spierbevangenheid vreselijke vraagtekens zet bij onbeperkt weidegang....daar begrijp ik echt helemaal niets van....het heeft ook niet goed uitgepakt.
Pas nu met dieet en geen weidegang gaat ze beter begrijp ik.
Apparte manier van hoeven bekappen...pete ramsey?
Ken ik niet,maar als het werkt is het toch prima?
paars schreef:p'cies: misschien minder suiker. Je kan de suiker/zetmeel gehaltes namelijk nergens vinden.
Eleonoor schreef:Klinkt goed. Heb je een berekening gedaan naar de vit/min verhoudingen van alles bij elkaar? Of ga je ervan uit dat je vit/min mengsel dat moet opvangen? En welke gebruik je?