Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ywa schreef:Heeft iemand een idee hoe ik kan controleren of de clips wel of niet goed zijn?
Ik heb maat 140 en het eronder zetten lijkt mij nog niet zo eenvoudig
Ywa schreef:Ywa schreef:Heeft iemand een idee hoe ik kan controleren of de clips wel of niet goed zijn?
Ik heb maat 140 en het eronder zetten lijkt mij nog niet zo eenvoudig
Dus is mijn vraag :
Weet iemand of je voor het bevestigen en er onder maken al kunt zien of de clips niet goed zijn?
Tilmar schreef:Kan je nu een hele dure handleiding via internet volgen?? Ik zie zoiets op de site staan.
Ik dacht ze zelf te gaan monteren
Citaat:Dear Kaat,
I think you don’t receive our newsletters.
Because of a side clip issue we had to interrupt the deliveries, in order to check all packages and side clips of all sizes and replace them in case there was something wrong.
That is why all order of our list is not chronically anymore.
You’ve ordered the size 150 and that is why you didn’t receive them yet.
The next delivery phase starts next week. As soon your Horserunners are sent out our logistic partners will send a shipping confirmation per mail to you. So please check your spam!
Best wishes,
Nina
Gypsy schreef:Ik zou ze eigenlijk heel goed nu kunnen gebruiken. Als er nog iemand een maat 120 weg doet....
2 van mijn paardjes doen het fantastisch op hun hoefschoenen maar uitgerekend mijn ex hb'er die ik nu graag volop aan het werk heb voor de kar, heeft elke keer wel iets van irritatie in de kootholtes.
cinniz123 schreef:Tilmar ik snap niet dat je hebt durven bestellen als van alle hier in t topic pas een stuk of 3/4 mensen hun bestelling hebben gehad.
Ben je niet bang dat je ze niet krijgt?
Elmira schreef:Ik heb ze op 18-10-2016 besteld en nog niet binnen. Ben er ook wel een beetje klaar mee om eerlijk te zijn.
Ben inmiddels ook al verhuisd en heb via de mail al meerdere mailen mijn adres proberen te wijzigen maar geen reactie. Erg slecht. Naar welk email adres versturen jullie de mail?