Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Het voelt ook heerlijk om weer lekker aan de slag te mogen. Haha, ik denk trouwens dat ik gevonden heb waarom hij zo sloom was, ik denk dat hij het toch koud heeft gehad. Ik heb hem van het weekend onder de 350 grams deken gezet en hij was gisteren en dinsdag zowaar weer lekker voorwaarts
. Daar had ik nog niet over nagedacht. Ik heb regelmatig gevoeld onder zijn 200 gram deken en niet gemerkt dat hij het koud had ofzo, maar blijkbaar was dat wel het geval. Of heeft hij het graag lekker warm.
) en omdat zijn benen erg modderig waren had ik geen beschermers omgedaan. Maar dat kan ik beter wel doen, toen ik terug kwam was zijn been toch ietsje opgelopen. Mmmhh balen, maarja, dat hoort er nog een beetje bij. TeeGee schreef:Heb ook al eens met tranquigel gedaan en een keer met muisjes maar van beide ging die lopen struikelen. Dus nu maar met slofje om en lijm aan mn gat
. Ik heb vorige week mijn verzekering voor hem opgezegd. Ik betaal me scheel maar kreeg niks vergoed voor deze blessure. Voor het geld wat ik dit jaar kwijt ben had ik 5 jaar verzekering kunnen betalen
. Dat heb ik dus ook gemeld toen men naar de reden van opzegging vroeg. Ik maak nu wel zelf een potje voor als er iets is.
. Ik heb ze er op een gegeven moment omgedaan toen ik merkte dat hij een beetje lomp was in het begin met draven. Hij raakte zich met zijn achterbenen voor en had toen ook een iets dikker been, dus daar had ik geen zin in. Ik heb wel van die speciale gekocht met een goede luchtdoorstroming, speciaal voor peesproblemen. Je merkt wel dat zijn pezen er iets warmer onder worden, maar dat vind ik nog niet zo erg, zolang het been maar niet oploopt. 
Ik ga wel eens uitproberen om haar voor het rijden een kleine theelepel extra te geven. Ik probeer het dan liever eerst met de muisjes (die hebben we toch al), dan dat ik ook tranquigel ga gebruiken.

ben zo blij dat zn been rustig blijft nu. Het been is bijna ouderwets dun nu. En koud. Hopelijk morgenvroeg ook nog een mooi been. Ik draaf ongeveer 1x per week een paar stukjes met m. . 
Dinsdag een klein stukje galop gedaan buiten
hij was zo blij! En ik ook!
. Zat/zo kan ik en soms woensdags 1x per 2 weken overdag.