Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
geerke schreef:qua voedingsstoffen zal het hetzelfde zijn....maar dat slijm is juist zo goed voor de darmen,en dat heb je dus met olie niet.
lolclub schreef:[
Hoe lang kun je die lijnzaadpitten goed houden ?
ik heb hier op zolder nog zeker wel 10 kilo staan in een afgesloten ton
Ik was vergeten dat we ze hadden dus ze zijn misschien wel al 2 of zelfs 3 jaar oud
capopjekop schreef:Ik ben het helemaal met je eens Karin. Ik ben ook heel blij met de steun en informatie uit dit topic. Jullie zijn toppertjes dames!
geerke schreef:vooral Lolclub is een grote topper!
Altijd de tijd nemen en de moeite iedereen persoonlijk raad te geven en een hart onder de riem te steken.
Een sociaal toppertje![]()
Zelfs de vogeltjes zijn blij met LC
capopjekop schreef:Ik vind je reactie ook nog wel meevallen. Oke ik snap dat het voor de ts pijnlijk is om te lezen, maar je bent toch netjes in je antwoord.
Tryggur uit zijn bolFijn dat hij het ook nog steeds zo goed doet!
Ik moet morgen maar even de dierenarts bellen. Ik vond tijdens het mesten ook wormen in de poep. Van die kleine, smalle witte wormpjes. Kan op internet niet echt vinden welk soort worm het moet zijn. Ze zijn een tijd terug allemaal ontwormt, na advies van wormbestrijding.nl. Nu weet ik niet of ze in de stal zijn uitgekomen, want de schuilstal was door de vakantie een tijd niet uitgemest.
Wendy15 schreef:En idd, heb érg veel gehad aan de adviezen van lolclub en m'n hart luchten, ook via de pb![]()
Wendy15 schreef:Om even terug te komen op de lijnzaadDat het goed is voor de darmen is mij bekend
Maar heeft het ook invloed op de hoefbevangenheid? Zou ik het veilig kunnen geven nu?
geerke schreef:linkje
http://www.sciencesupplements.co.uk/faq.html
Per 100 gram gekookt lijnzaad-22 gram proteine
Per 100 gram gekookt lijnzaad-34% olie.
Dus niet echt veel geven aan te vette paarden.