Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
maaikiemike schreef:Rapido, heb ook geen probleem met inspuiten in gewricht. Heb hier niet voor gekozen omdat DA het afraad ivm mogelijke ontsteking (paard is 19). Weet jij ook de naam van deze cocktail?
littlemouse schreef:Ik zit hier met tranen in mijn ogen te typen. Het leek allemaal beter te gaan (of misschien wilde ik dat gewoon zien), maar gisterenavond met voeren zag ik dat de ford (de shetlander) bij het lopen zo min mogelijk zijn been optilt, hij sleept als het ware met zijn hoef over de grond. En na het rollen kwam hij niet meer overeind.
Dus na een nacht piekeren heb ik besloten dat dit niet eerlijk meer is voor hem. Ik heb vanmorgen de dierenarts gebeld en die was het eens met mijn besluit. Zijn gewricht is zodanig aangetast dat inspuiten ook geen optie is. Volgende week vrijdag is het zo ver. Dan moet ik afscheid nemen van mijn vriendje.
Maris schreef:Pevinetto helaas is het echt experimenteren wat het beste helpt voor je paard. eenvoudige producten zijn producten op basis van glucosamine, chondr. en MSM. Helpt dat niet voldoende dan zijn er diezelfde producten met nog gelatinaat erbij.
En helpt dat niet dan heb je de producten met hyaluronzuur erin, maar die zijn dan ook gelijk een stuk duurder.
Pevinetto schreef:Maris schreef:Pevinetto helaas is het echt experimenteren wat het beste helpt voor je paard. eenvoudige producten zijn producten op basis van glucosamine, chondr. en MSM. Helpt dat niet voldoende dan zijn er diezelfde producten met nog gelatinaat erbij.
En helpt dat niet dan heb je de producten met hyaluronzuur erin, maar die zijn dan ook gelijk een stuk duurder.
heb je ook producten met hyaluronzuur in ? dacht dat enkel de spuiten waren
Maris schreef:Volgens mij is het supplement uit de eerste link , die van nutri science zeer vergelijkbaar met dat van Tom !