Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Arabesk schreef:Gek genoeg moet je ondergeschoven hielen juist kort houden om ze weer rechter op te laten uitgroeien.
Kaus schreef:Arabesk schreef:Gek genoeg moet je ondergeschoven hielen juist kort houden om ze weer rechter op te laten uitgroeien.
Dat betekent dus veel bekappen om de teen kort te houden?
Dus dan is buitenzijden ook gene probleem? Of komt ze dan juist met het leven op de grond?
Edit: ze wordt om de 9 weken bepakt. Dit gebeurt met de hele stal. Is 9 weken genoeg of moet ik de hoefsmid tussendoor ook langs laten komen?
Kaus schreef:Arabesk schreef:Gek genoeg moet je ondergeschoven hielen juist kort houden om ze weer rechter op te laten uitgroeien.
Dat betekent dus veel bekappen om de teen kort te houden?
Dus dan is buitenzijden ook gene probleem? Of komt ze dan juist met het leven op de grond?
Edit: ze wordt om de 9 weken bepakt. Dit gebeurt met de hele stal. Is 9 weken genoeg of moet ik de hoefsmid tussendoor ook langs laten komen?
Kaus schreef:Elke week naar de hoefsmid kost me €100,- per maand. Dat gaat 'm niet worden.
Zelf bijvijlen kan ik niet maar zou er wel open voor staan dat te leren. Dat ga ik eerst met de hoefsmid overleggen.
De straal vind ik moeilijk om te zien vooral omdat ik niet zo'n duidelijke foto heb gemaaktDaar ga ik vanavond even goed naar kijken.
Bedankt voor je paint bewerking GaelleS, dat maakt het een stuk duidelijker!
GaelleS schreef:Marjo ik vind die hoefjes er anders wel goed uit zien als ze al zo lang geleden bekapt zijn, maar kan ook zijn dat ge genoeg gaat buitenrijden fzo. Ze zijn juist wat lang met een paar 'issues' die vooral vooruit zullen gaan met sneller laten bekappen of zelf wat bijwerken, denk dat zelf bijwerken da beste optie gaat zijn