Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Renske_ schreef:Nierfalen is helaas geen duidelijkheid over, wrsch als gevolg van de hoge koorts (40 tot 41 graden gedurende 2,5 dag)
Verder is alles onderzocht, alles is goed en ook de nieren zijn alweer 2 weken goed.
@nombrado, de DA zei tegen mij dat wat inkepingen/klein stukje open maken maken geen zin had, ik vroeg nml of dat niet kon om zo de druk er wat af te halen in de tijd da ik ging beslissen wat ik zou doen.
Ze hebben haar extra pijnstilling gegeven en als dat niet voldoende was verdoven ze de voet zometeen.
Fijn dat het bij die van jou goed is gekomen! Hoe hebben ze daar toen de druk afgehaald?
Renske_ schreef:Slecht nieuws.
Of ja, foto's zijn gelijk qua verzakking/kanteling maar linksvoor laat de hoefwand los.
Ze hebben haar nu extra verdoofd zodat ik een paar uur bedenktijd heb
Of middenstuk van hoef(wat dus al loslaat) uitnemen zodat de druk er af is en het vocht weg kan, en dan wachten tot de hoef weer aangegroeid is.
Of straks laten inslapen
Ik ben er echt helemaal kapot van, dit had ik niet meer verwacht, thuiskomen leek zo dichtbij!!!
Watch_Me schreef:Ik heb Renske net gesproken en ze heeft gevraagd of ik dit nieuws aan jullie wilde brengen:
Hillie wordt zo ingeslapen.
Renske heeft het er enorm moeilijk mee(wat zeer begrijpelijk is) en komt waarschijnlijk even niet meer op bokt.
:'(