Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jannepauli schreef:Bevangenheid kan een symptoom van een stofwisselingsziekte zijn, maar er zijn ook legio andere oorzaken. Daarom staat ze nu in de kliniek om dat door deskundige mensen te laten uitzoeken.Ze krijgt alle onderzoeken die nodig zijn.
Jannepauli schreef:Dan heeft-ie toch een behoorlijke knauw gekregen zeg!
Misscien moet je 's bij paars navragen over Equaide (zie haar onderschrift) da's goed spul!
Jannepauli schreef:Bevangenheid kan een symptoom van een stofwisselingsziekte zijn, maar er zijn ook legio andere oorzaken. Daarom staat ze nu in de kliniek om dat door deskundige mensen te laten uitzoeken.Ze krijgt alle onderzoeken die nodig zijn.
geerke schreef:om te beginnen ben ik natuurlijk heel blij voor jou en pauli!
Maar wat ik niet begrijp....je paard gaat al een jaar 'slecht' met minder goede en slechte periodes,zoals dat filmpje laatst.
Je doet al het mogelijke haar weer goed te krijgen....ze staat twee dagen bij van nassau ...kwartierboogjes weg,ijzers eronder en foetsie hoefbevangenheid.
Wat doen zij anders?behalve het mechanische gedeelte?
Voeren ze anders,kom ze daar niet op het land?
Begrijp mij a.u.b niet verkeerd!
Ik wil het liefst dat alle paarden ter wereld gewoon gezond zijn!
Maar ik snap niet dat een paard wat al een jaar sukkelt binnen twee dagen weer goed is...
Jannepauli schreef:Nee Geerke, ze voeren niet anders (alleen hooi, net zoals bij mij thuis) en ze loopt overdag op de wei ( net zoals bij mij thuis). Het enige verschil is dat ze bij mij 's nachts ook buiten is (op het zand). Ze heeft nu alleen geen pijn mee in haar voeten dankzij de juiste bekapping en de ijzers.
romeorowan schreef:Isapaardje kan ook nog steeds de puntjes niet op de i zetten, voor wat betreft de HB bij Isabella.
Embe schreef:Gras is gevaarlijk in de groeiperiode (nu dus niet) vanwege het fructaan. Ze kunnen nu dus best een paar uur op het land.
Tinkerlove schreef:Isabella staat ook nog steeds op het gras.