Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, maar nooit laten merken).
Image is namelijk heel vervelend als ik in de buurt ben. Dan voelt ze zich sterk. Mijn man moest altijd erg lachen, want zodra ik uit zicht was, stond Image keurig stil bij het bekappen. Maar zodra Image mij hoorde of zag, was het een draak.
ZEN, ...................ontspan...........................(gemakkelijk gezegd,
)
Een sluimerende (chronische) bevangenheid of nét ertegenaan. Sincker zou kunnen, dunne zool kan ook een gevolg zijn van kappen in de zool. Jammer dat gekozen wordt voor de oplossing van een ijzer. Je kan het ook oplossen met schoenen. Pebbles had ook een sincker, naast de kanteling en een heel erg dunne zool. Je kon het hoefbeen voelen als je met je duim erin drukte. Toch zie ik nu al een verbetering, haar zool is alweer aan het groeien (naar boven toe), er ontstaat alweer een kleine gleuf naast de staalgroeven. Dat binnen enkele weken! Ik moet er persoonlijk niet aan denken dat er nagels in de (ontstoken) witte lijn geslagen worden.
.. Maar goed, dat is jouw keuze. Ik hoop voor Pauli dat ze ooit weer zonder ijzers zal kunnen.
Tinkerlove schreef:Persoonlijk heb ik het vermoeden dat door formula4feet (bevat 22,1% proteïne!!) te combineren met een ander eiwitrijk produkt, een teveel aan eiwitten hebt gevoerd. Dit tezamen met het niet kunnen afvoeren door het stilstaan heeft dit geleidt tot een ophoping van vocht.
xMariekee schreef:Kan een gekanteld hoefbeen zeg maar weer terugkantelen naar hoe die hoort?
Vandaag was ik met nikita bij een andere dierenartsenpraktijk en die hebben opnieuw foto's gemaakt
hun zagen niks van een hoefbeenkanteling ofzo en ze is dus helemaal niet (meer?) hoefbevangen..
beetje raar dat dat vorig jaar op de uithof dan wel zo was....