Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Monique1963 schreef:tnx Delphi. Dit is interessante info.
Ik lees naar mijn smaak nog wel wat issues, waar ik mogelijk ook mee te maken ga krijgen. Mijn merrie staat ook 24/7 buiten en op ruig terrein incl moerasje met zuigende modder.
En aftrappen van hoefschoenen (en ijzers overigens) is ook mijn grootste probleem, maar ik hoopte juist dat met dit product het minder zou uitsteken en dus minder dat probleem zou hebben...
Monique1963 schreef:Springschoenen gaan nog sneller aan gort, dat is mijn probleem. Ik kan heel lang met mijn spullen doen, zowel ijzers als hoefschoenen als de beschermende springschoenen, zolang ze maar niet gekt doet of keet. Dan ligt alles er geheid af. Van de week weer een keet-race-dwarskop-actie twee easyboots kapot. Weer afgetrapt waardoor de stof van het rubber scheurt.
Dus ik hoop idd dat met het terugnemen en inkorten voor de voorhoeven de achterkant en de achterhoeven de voorkant van de megasussen het goed gaat werken.
Ik lees ook uit jouw bericht dat ik/we bij het aanbrengen dus goed moeten letten op juist de hoekjes van de plakkers.
Maar ik begreep ook te lezen dat er een beschermkapje voor het klittenband al heel snel af lag. Dat zou waardeloos zijn. Zijn die ook fel gekleurd? Lastig zoeken anders op 7 hectare natuurlijk terrein met bos en moeras hier...
Moneymaker schreef:De gebruiksaanwijzing van de Horserunners is best duidelijk, maar hier en daar mag het nog wel wat verduidelijkt worden. Bijvoorbeeld de toelichting waarom je 4 mm naast de afgemeten lijn moet zagen. Dat hebben we nu zelf uitgevogeld. Dat is dus omdat waar het afgezaagd is de cilps nog 4mm nodig hebben op het 'ijzer'.
Wordt vervolgd.
Tilmar schreef:Moneymaker schreef:De gebruiksaanwijzing van de Horserunners is best duidelijk, maar hier en daar mag het nog wel wat verduidelijkt worden. Bijvoorbeeld de toelichting waarom je 4 mm naast de afgemeten lijn moet zagen. Dat hebben we nu zelf uitgevogeld. Dat is dus omdat waar het afgezaagd is de cilps nog 4mm nodig hebben op het 'ijzer'.
Wordt vervolgd.
Super dat je dit meldt! Ik vroeg het me al af na het zien van het filmpje 'hoe breng ik megasus aan'.