Veulen al ruim 3 weken op 3 benen. Update: ingeslapen, blz42

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 22:16

:*

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 22:22

:(:)

Wat moet jij je vreselijk voelen, t is ook zo onzeker wat er gaat gebeuren, bah. Ik denk dat er weinig gezegd kan worden om je je beter te doen voelen, want het blijft gewoon waardeloos. Je weet zelf ook dat je er alles aan hebt gedaan, dat dit de last resort is. Ik ken de ''laatste optie'' zo goed, ik weet hoe verschrikkelijk dat is :(:)

Houd je vast aan de gedachte dat hij, zelfs al loopt het niet zo af als wij allemaal hopen, heeft geleerd wat liefde is. Jullie hebben naast alle ellende ook een hoop lol gehad samen, al was het dan alleen al maar op de momenten dat ie je haar likte :D

Ik kan je in elk geval niks zeggen wat het makkelijker maakt tot het moment is aangebroken... Alleen maar dat ik enorm veel respect heb voor de manier waarop je dit aanpakt en hebt aangepakt. Voor de manier waarop je voor hem vecht en hem verzorgt. No matter the outcome; dat heb je hem kunnen bieden, liefde, je gelooft in hem. Hij weet echt wel dat je voor hem knokt. Laten we met zn allen heel hard duimen dat het lot jullie gunstig gezind is en dat alle inspanningen resultaat hebben.

Nogmaals, heel veel respect. Neem maar een stevige borrel, misschien slaap je dan wat beter :) Heb je niet iets in huis van een kalmeringsmiddeltje? Wij hebben altijd van die homeopatische dingen liggen, halen net even de scherpe kantjes eraf.

Geef hem morgen nog maar een dikke knuffel namens heel bokt. Hij weet dat jij er voor hem bent en ik twijfel er niet aan dat hij net zo veel van jou houdt als jij van hem :(:)

Ik duim voor jullie.

_Dune_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 22:24

Heel veel sterkte morgen. Ik duim voor een goede afloop!
Diep respect wat je allemaal voor dit prachtige veulen doet.

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 22:24

Mijn vorige berichtje is verwijderd omdat ik er geen woorden bij gezet had dus hier nogmaals

Afbeelding

en ik heb HIER een kaarsje voor Rebel aangestoken.

Dat hij maar een "grote" gezonde vent mag worden

aisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 22:25

Pff wordt nog een lange nacht voor je zo :(:) Hoop echt van harte voor je dat het iets is wat makkelijk te verhelpen is. Heel veel sterkte alvast voor nu en morgen. Je doet alles voor hem dus aan jou ligt het absoluut niet!

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-11 22:30

AmyZ, ik drink niet :o
Ga straks ff een film kijken, dan gaat de tijd wat sneller. Moet trouwens ook wel nuchter blijven, want ik moet zelf assisteren morgen. Omdat we niet in een kliniek zijn, hebben we meer handen nodig.
Bedankt voor alle kaarsjes, het duimen en bidden. Ik hoop dat het gehhord wordt en dar mijn lieve, kleine man nog vele jaren verder mag.

Marnaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 22:32

Ik wil je veel kracht wensen voor morgen. In ieder geval komt aan de onzekerheid een einde.
Welke beslissing er ook genomen moet worden, het zal de juiste zijn voor Rebel.

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 22:34

Das in dit soort situaties best een nadeel dan inderdaad :+

Maar film kijken is ook een goed idee, hoef je niet zo bij na te denken. Gewoon verstand op 0 en blik op oneindig...

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 22:34

ik hoop dat je een beetje slapen kan vannacht.. alvast sterkte morgen ,duim voor jullie

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 22:35

Dat hoop ik ook, hij heeft nu ellende genoeg gehad voor een heel paardenleven dus vanaf morgenmiddag 25 jaar zonder gedoe, ik hoop het zo voor hem en vooral voor jou. Loopt het wel verkeerd af dan zal hij niets meer voelen maar jij des te meer, hele dikke knuffel en veel succes morgen.

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 22:54

Ik kan me je gevoel zo goed voorstellen, heb hier zef ook voor gestaan dus weet wat er door je heen gaat. Ik duim en duim en duim voor een goede afloop, dat hebben jullie beide verdiend. ik hoop dat je een paar uurtjes slaap kan pakken, dat zul je nodig hebben voor morgen. Fijn dat Rebel lekker buiten staat groot gelijk hoor. :(:) :(:)

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Re: Veulen al ruim 3 weken op 3 benen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 22:57

Ik duim ook heel hard..

Anouk_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 23:04

Heel veel sterkte alvast voor morgen..
Vind het super wat je allemaal voor hem hebt gedaan tot nu toe en gun het jullie echt dat je morgen goed nieuws krijgt, ook hier word aan jullie gedacht!!!

marjoleinft

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 23:09

sterkte morgen.
hopelijk is er wat aan te doen.

wishmelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 23:12

Als stille meelezer, wil ik mijn steun betuigen ! Ik zal duimen !

Ik hoop echt dat het te verhelpen valt, je hebt zoveel gedaan voor Rebel.
Waar veel anderen al halverwege gestopt zouden zijn...

Wees trots op wat je allemaal hebt gedaan voor hem, ik weet zeker dat hij dat ook voelt !

T3mptati0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 23:17

Mijn duimen gaan ook overduren draaien. Hopen dat Rebel morgen na de ingreep weer in het weiland loopt.. Die lieve kleine Rebel, die zoveel hartjes heeft gestolen met zijn brutale, maar oh-zo-lieve koppie :+:.

Melanie, je doet idd meer als je best voor hem. Probeer vannacht een stukje rust te pakken, wat hoogstwaarschijnlijk toch niet lukt. Zou mij ook absoluut niet lukken.. Respect voor de DA's en jouwzelf natuurlijk, jullie doen al het mogelijke voor Rebel!

pasdedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 23:38

Heel veel sterkte morgen! Uiteraard wordt hier ook hard geduimd. Knap trouwens dat je zelf durft te assisteren, dat zou ik niet kunnen. Maar net als iedereen al zegt: je doet er alles aan en wij vinden met zijn alleen dat dat dan ook beloond moet worden met een goede afloop!

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 23:49

pasdedeux schreef:
Heel veel sterkte morgen! Uiteraard wordt hier ook hard geduimd. Knap trouwens dat je zelf durft te assisteren, dat zou ik niet kunnen. Maar net als iedereen al zegt: je doet er alles aan en wij vinden met zijn alleen dat dat dan ook beloond moet worden met een goede afloop!

Helemaal mee eens...

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 00:26

DesireeK schreef:
pasdedeux schreef:

Helemaal mee eens...

ook helemaal mee eens..!!

als een stille meelezer meld ik me nu ook.. ik lees al vanaf het begin mee maar nog niet gepost. !

http://vanuithethart.clubs.nl/afbeeldin ... 20hand.jpg
ook hier staat een kaarsje virtueel en morge vanaf dat ik wakker ben staat hier in huis ook een kaarsje aan voor jullie.. !

Rebel is zo'n sterke stoere en mooie vent.. heel veel suc6 morgen.. !

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 00:47

ik ben al een hele poos een stille meelezer en heb respect wat je allemaal voor dat kleine mannetje doet,maar tis ook wel een lekker ventje om te zien :+:

ik duim heel hard mee voor een goed bericht morgen,heel veel sterkte de komende uren en heel veel sterkte morgen tijdens de operatie...

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-11 00:59

Ik ga zo maar eens proberen te slapen, film is bijna klaar.
Nog 14 uur. Lijkt heel lang, maar is toch zo kort.
Weten jullie, normaal ben ik heel nuchter. Maak makkelijk beslissingen, maar nu met hem.. Ik weet niet, er is iets aan hem dat mij gewoon raakt. Al vanaf zijn geboorte is hij mijn favoriet van alle veulens. De blik die hij in zijn ogen heeft. Dan komt hij naar me toe en kijkt zo van: ga jij mij even lekker kriebelen? Hoeveel pijn hij ook heeft, hij blijft vriendlijk en makkelijk. Vandaag zonder verdoving, aan een halster, kon de DA zo in het gat porren. Dat moet ontzettend pijn gedaan hebben. En toch blijft hij staan en komt naderhand een kusje halen. Dan breekt echt je hard als je hem zo ziet. Zo zielig op 3 beentjes. Hij moet rennen, spelen, klieren.
Mochten we morgen niets meer kunnen doen, dan kan hij daarboven lekker gaan spelen met het veulen dat dit jaar bij mij dood geboren werd. Maar het allerliefst houd ik hem nog een hele tijd bij me.

Lieve Rebel, ik hoop dat ik je morgen kan helpen.

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 01:46

En als je het niet kunt, heb je er wel alles aan gedaan..
Heel veel sterkte, ook ik ga aan jullie denken.

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 02:11

Oh jeetje ik leef met je mee ik hoop zo dat het te vinden is wat er is... en dat hij kan redden , ik wens je alle sterkte en moed morgen. geef hem een aaitje van mij ik vind het echt een heel erg leuk beestje...

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 08:24

Heb je een beetje kunnen slapen?

Veel sterkte en geluk gewenst.

Goesju

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 08:30

Sterkte vandaag!
Heb veel respect voor je wat je allemaal voor hem doet.