Band is hersteld. Gaat nu tot februari het land op en vakantie vieren!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Heb even een flink potje zitten janken bij mijn moeder.
.
. Wil gewoon erg graag genieten van haar, lekker met haar weekendjes weg naar het bos en de heide. Zij hoeft niet meer de sport in; gewoon boterhammen van de ontbijttafel pikken zoals onze tinkermerrie ook deed vroeger op vakantie in Drenthe
.TiaraBungy schreef:Goed nieuws van mijn kant!
Band is hersteld. Gaat nu tot februari het land op en vakantie vieren!
De VA vond hem er heel goed uitzien dus gelukkig geen extra belasting.
Gulpje schreef:Fijn dat je een paard hebt maar je mee verder kan AL. Bij deze gooi ik die pechwolk boven je hoofd even weg ok?
. Mij schijnt het op de een of andere manier zelf niet te lukken..
. Maar we zetten de schouders er maar weer onder en gaan gewoon verder.
. Morgen voor het eerst naar les met mijn jonkie. Ben wel benieuwd hoe hij het oppakt.
. Het enige is; ik heb mijn paard al gekocht met een steile en een platte voet, best balen en op de een of andere manier heb ik toen helaas geen smid getroffen die dit correct heeft kunnen corrigeren..
Ik duim voor je en houd de moed er in!!
Ik schrik er echt van, jullie waren toch een beetje het voorbeeld dat het ook wel weer goed zou kunnen komen voor mij.. Hopelijk kun je (wil je dat zelf gaan doen?) een paar mooie veulentjes van haar fokken. Zal Zhuf wel weer het land op mogen?
Ireen_ schreef:AL wat een rotnieuws zeg...Ik schrik er echt van, jullie waren toch een beetje het voorbeeld dat het ook wel weer goed zou kunnen komen voor mij.. Hopelijk kun je (wil je dat zelf gaan doen?) een paar mooie veulentjes van haar fokken. Zal Zhuf wel weer het land op mogen?
Ik heb altijd gezegd dat ik Zhuf nooit zou verkopen en dat als ze bij mij weg gaat het dood is. En dat vind ik nog steeds.
Ben heel gek van haar en ik hoop dat ze het toch nog wel minimaal 20 jaar uithoudt.
Ze mag dan ook weer de wei op ja.
Dat is toch wel het voordeel van een merrie.. Yade is gelukkig ook een interessante merrie om weer terug de fokkerij in te gaan, maar ik heb zelf niet echt de ervaring en mogelijkheden om een veulentje van haar te fokken. Daarbij ligt de markt voor AV veulentje nogal op zijn gat geloof ik, door de crisis.. Het spookt wel regelmatig door mijn hoofd, wat als dit niet meer goed komt? Met mijn pony heb ik daar nooit een seconde over na hoeven denken, die heb ik tot haar dood gehouden ondanks niet meer te kunnen rijden (zo'n 5/6 jaar). De band met Yade is wel anders, ik heb haar nog niet zo lang. Ik heb nu bij elkaar al ruim 7 jaar lang "een eigen paard" waar ik niet op kan rijden
Had het me toen ik Yade kocht wel iets anders voorgesteld..
. Beide blijven tot hun dood bij mij. Mijn oude merrie geniet nu van haar pensioen en wordt verzorgd en gereden, meer gehobbeld, door paardenmeisjes. Ze genieten daar beiden erg van. Ook is ze paddock en weide maatje en knuffelt erg graag met haar maatjes.
was echt een prachtig paard!

dan is het zo verdomde moeilijk om gemotiveerd te blijven!