Prinses op de erwt .. ja wel een beetje. Maar gek genoeg heeft ze soms ook de neiging om helemaal niks te tonen en zeker als je haar niet goed kent bemerk je niks. Ik was in m'n verhaaltje van gisteren nog vergeten te vertellen dat de DA vóór het verdoven, nog eens flink met de visiteertang in beide hoeven heeft geknepen en geklopt. Géén reactie rechts, géén reactie links, behalve dat ik zag dat ze even haar ogen dichtkneep, een seconde. En waarom nu wel links, die voet geeft- dachten we allemaal - het minste last..???
@ Isabella - gisteravond nog even met Hans Arendse gesproken om nog eens voor mijn zekerheid te vragen of hij zich echt niet vergist zou kunnen hebben met zijn oordeel dat er geen sprake is van bevangenheid, maar een hoefzweer. Hij is toch vrij zeker dat ze niet bevangen is.Dat had volgens hem absoluut zichtbaar moeten zijn op de thermo's.
En inderdaad, al die andere verschijnselen die Pauli toont zijn in grote lijn allemaal 'gevolg van..' - maar ook dat kan schade opleveren als het allemaal te lang duurt. Na de verdoving kon je echter meteen zien dat alles weer goed werkte, ook dat rare lopen van de achterhand was op slag weg.
Voorlopig bezit ik m'n ziel maar in lijdzaamheid en wacht op reactie van Rob van Nassau...