GDG schreef:Ah, in dat geval is er niet zoveel aan de hand toch? Alhoewel ik niet tevreden zou zijn dan mijn paard na elke bekapping weer even gevoelig loopt, dan is de standverandering waarschijnlijk toch te groot en zou ik minder tijd tussen de bekappingen plannen.
Was ook idd zeker niet tevreden. Daarom heb ik contact opgenomen met mijn huidige bekapper. Na deze bekapping was ze al veel minder gevoelig, op het gras bijv totaal niets te zien. Alleen op t beton en ongelijke klinkers (voornamelijk het laatste). Dus ik zie dit wel als een vooruitgang, maar ik neem aan dat als je een slechte hoef hebt die zorgt voor pijn, niet direct weer perfect in balans kan krijgen na 1 bekapping..
Het gras maakt het niet erger, ze is echt alleen een week niet goed na het bekappen. Maar omdat ze te zwaar was en een harde manenkam had ben ik toch extra voorzichtig geweest en staat ze nog steeds beperkt. Wil eerst echt duidelijke verbeteringen zien na de bekappingen voor ik weer echt ga opbouwen met gras. Puur om risico's uit te sluiten.