Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tinkerlove schreef:Isapaardje:Citaat:Er zijn ook muesli's die én betaalbaar én geen BHT bevatten. (oa Hippolyt, Dodson en Horrell en Marstall).
Musli's en granen aan suikergevoelige paarden??? Dat is wel het láátste wat je moet voeren. Dze bevatten zetmeel, en zetmeel = suiker. Niet doen dus!
Jannepauli schreef:Ik zou willen dat ik nu 's één persoon zou vinden waar ik op kon vertrouwen ( en vertrouwen kon hebben om geduld uit te oefenen)
Isapaardje schreef:Hmmm, allemaal gekke paarden dus.
Storm in de lucht?
Vanochtend heeft mijn 'leenshet' trouwens een flinke schuiver gemaakt voor de kar. We waren aan het draven en plotsklaps ging ze onderuit, op haar snufferd (op de buik, 4 benen lagen ergens; heel raar om te zien), en omdat we samen op de wagen zaten, kwam die nog na door de snelheid; ik dacht echt een seconde dat we over die liggende pony heen zouden gaan ... maar gelukkig goed ingespannen en het tuig remde de boel afdoende af; pony stond weer op en liep gewoon verder, alleen modder op de knieën.
Jannepauli schreef:Ik ga me er - bij nader inzien - toch maar niet druk over maken over dat hooi. Niet dat ik m'n eigen hooi ga gebruiken ( met het risico op het spul van de buren erbij), dat komt wel weer als m'n paard ooit weer 's in goede doen is. Maar omdat toch bekend is dat ze geen suikerprobleem heeft, heb ik gewoon goed hooi besteld van iemand van wie ik weet dat ze best hooi hebben en waarvan ik weet dat de paarden het graag eten.
Vandaag nog een rondje langs een drietal artsen gemaakt: Karin van Aalten gaat nog eens kijken of ze op de thermo's nog iets kan ontdekken want ik (nog) niet weet en ik heb met de dames van Equilin gesproken. Die melden overigens dat zij met hun Equilin Basic zeer goede resultaten behaald hebben om IR bij te sturen. Voor Pauli ga ik nu even aan de Equilin Immuno vanwege haar labiele immuniteits-systeem en ik kon het op 5 minuten rijden van mijn huis kopen.
Vind het voor vandaag wel weer even genoeg .. het lijkt wel alsof ik geen gewoon leven meer heb!
geerke schreef:he,jakkes!
Wat eng lijkt me dat....ik vind karren al heel eng(waarom?geen idee)
Mennen is een echt vak appart..ik zou niet weten wat ik moest doen in z'on situatie...
Ik denk dat ik er liever op zit...om er vervolgens weer af te donderen...is eigenlijk ook niet alles...