Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
afram schreef:wat was het moeilijk en wat heb ik gehuild..... het is beter voor hem, maar niet voor mij......wat een K"T
ziekte is het ook.
Mijn hele verhaal schrijf ik nog wel een keer op, maar het lukt me nu nog niet.....ruim 9 jaar mijn beste vriend, maatje, hij ging voor me door het vuur, ik voor hem.....Wat oneerlijk, onbeschrijflijk....wat een drama...geen woorden voor....
ElCamino schreef:Vandaag weer op de wei gezet. Ben extra voorzichtig na het lezen van bv het verhaal van Dynamiek....dat de HB op kan spelen bij blessure etc.
Jannepauli schreef:en omdat Pauli een vreetmachine is, schrokt ze hele propppen naar binnen. Lekker vinden ze het niet! Ik zag de bui dus al hangen: zandkoliek, verstopping.. net wat we er nog bij willen hebben.
Vorige week had ze een kleine gaskoliekaanval die ik met Colosan heb kunnen oplossen maar bij verstopping en zand gaat dat spul niet helpen.
Wat moet ik nou? Het gzhooi wat ik hier heb liggen ga ik maar weggeven aan een koeienboer denk ik..
Heeft iemand tips waar ik wel goed gzhooi vandaan kan halen? En dan liefst geen Engels Raai?
Jannepauli schreef:Heeft iemand tips waar ik wel goed gzhooi vandaan kan halen? En dan liefst geen Engels Raai?
Lolclub schreef:Ik las een paar pagina's terug dat Pauli weer zo'n dikke nek had, heeft ze die nu nog ?
Jannepauli schreef:Ja, vandaar mijn gedachtenspinsels over IR
Jannepauli schreef:Tegen de tijd dat deze 400 kg weggevoerd zijn, is er wel weer nieuw gzh en dan haal ik dat bij m'n eigen hooimeneer. Die had vorig jaar kleine balen ( 25-30 kg) mooi langstengelig.