Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jotoma schreef:@pol1: wat attent dat je er naar vraagt. We zijn twee uur met onderzoeken bezig geweest, waarbij de da begon met: ik denk dat hij weer bevangen ismaar foto's erbij gepakt en gezien zn huidig management kon t bijna niet. Maar hij had in beide voorbenen pulsatie en was bij beide voeten helemaal voorin de teen gevoelig.
Na kreupelheidsonderzoek + 5 foto's bleek het 'gewoon' een bandje in de kogel te zijn die voor de tweede keer waars verrekt is.
Dus nu alsnog op bute en rust en een opbouwschema voor over 4 weken.
pol1 schreef:Wij werken op stal met roosters als er bijvoorbeeld een paard op de box of in de paddock moet blijven..vrijwel iedereen werkt altijd mee!! T kan nl ook jou paard treffen en dan ben je ook blij als er maatjes beschikbaar zijn.
GDG schreef:pol1 schreef:Wij werken op stal met roosters als er bijvoorbeeld een paard op de box of in de paddock moet blijven..vrijwel iedereen werkt altijd mee!! T kan nl ook jou paard treffen en dan ben je ook blij als er maatjes beschikbaar zijn.
Dat is het mooiste, maar helaas ben ik vaker tegengekomen dat anderen 'gewoon' hun paard in de wei wilden houden en je er dus alleen voor staat. Helaas. Ik begrijp het trouwens wel hoor, maar als iedereen meewerkt hoeft elk paard maar eens in de zoveel dagen op de paddock te blijven.