janouk schreef:@renske
Beterschap met je paardje.
Het feit dat er geen kanteling/sincker heeft plaatsgevonden is positief. Maar niet alles zeggend. Ieder geval staat op zich. Het is nu belangrijk dat de acute aanval gestopt wordt. Dan is het afwachten hoe het herstel gaat verlopen.
Natuurlijk ook hoeveel schade je paard intern heeft opgelopen van het nierfalen.
Ja, er zijn hier paarden die weer in de sport lopen na hoefbevangenheid, maar het is niet te vergelijken omdat elk geval op zich staat. Mijn paard heeft een fors gekanteld hoefbeen en loopt ook weer op L niveau dressuur; ze is 21 en met wedstrijdpensioen.
Eerst maar eens proberen je paard stabiel te krijgen en te revalideren. Sport is van latere zorg.
@capopjekop
Fijn dat jullie veilig thuis zijn vanuit Roosendaal. Nog slecht weer gehad onder weg?
Maarten en Antoon tevreden?
Voorlopig staat hilde nog in de kliniek en is niet eens 100% zeker dat ze thuiskomt dus herstellen staat natuurlijk voorop!!
Zoals ik al zei sport maakt niet zo veel uit, iig ook zonder sport mag ze blijven natuurlijk anders had ik donderdag wel voor inslapen gekozen ipv deze bijna niet haalbare weg naar herstel die zelfs de artsen niet meer hadden verwacht, maar ik wilde mn maatje echt niet kwijt!!
Maar was benieuwd of sport eigenlijk hoe dan ook haalbaar was met hoefbevangenheid..