djuulsie schreef:die van mij heeft al 2 rubberen kapot gekauwd...
haha, fijn zeg! dan heb ik toch wel een "makkelijk" exemplaar in de wei staan

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
EstherHegt schreef:djuulsie schreef:nee, weet ik... maar zoals al eerder gezegd is de mijne niet bevangen geraakt omdat ie er gevoelig voor is...
Kun je voor mij beschrijven wat wel of niet gevoelig is voor HB? Bedoel je dat je de oorzaak niet weet?
capopjekop schreef:We hebben wel wat regen en onweer gehad onderweg, maar het viel allemaal mee gelukkig. Maarten heeft niet echt meegekeken, die was met isabella bezig en volgens mij hadden ze het wel druk, stonden heel wat paarden te wachten, waaronder een hengst waar Grietje wel indruk op wilde makenAntoon was tevreden over de hoeven, mocht wat hem betreft ook lekker met Grietje blijven mennen.
wuswa schreef:capopjekop schreef:We hebben wel wat regen en onweer gehad onderweg, maar het viel allemaal mee gelukkig. Maarten heeft niet echt meegekeken, die was met isabella bezig en volgens mij hadden ze het wel druk, stonden heel wat paarden te wachten, waaronder een hengst waar Grietje wel indruk op wilde makenAntoon was tevreden over de hoeven, mocht wat hem betreft ook lekker met Grietje blijven mennen.
Altijd leuk om een goed bericht te lezen!!
Een vraagje over haar hoefvorm: waarom wordt er een v-tje uit de voorzijde van de hoef gehaald? Is er een reden waarom ze niet rondvijlen of is dat inmiddels niet meer te zien