Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Storm2006 schreef:Ok mij DA had nog niet eens gesproken over de injectie in het gewricht en de tildrenbehandeling samen. Ik ga ook dat voorstellen, mogelijk is dat idd een goede oplossing.
Grappig dat er zulke grote verschillen in meningen zijn over wat wel of niet goed is.
Ik denk dat we er allemaal beter van worden dat we onze ervaringen en gevallen goed omschrijven en dit aan elkaar laten weten, SUPER topic dus!
Storm2006 schreef:Nee niet echt goed nieuws nee. Moet idd een gewrichtsinspuiting zijn die de ontsteking afremt en die de gewrichts-smeer bevordert.
150 euro is nog wel te overzien, die kans pakken we zeker!
Ja het had te maken met de plek en de grootte van de botoplossing, waardoor de tildren geen uitwerking zou hebben.
Ik begrijp dat Tildren in het beginstadium wel goed kan werken, maar in een verder gevorderd stadium dus veel minder tot niet.
Bedankt in elk geval!
pollewops schreef:Dames geven jullie je paarden eigenlijk voedingssupplementen hier voor. En zo ja wat dan. Ik heb het een tijdje geprobeerd met superflex 5 star en glucosamine. Had niet het idee dat het echt super werkte.
pollewops schreef:Jennyxx, balen dat je nu uiteindelijk ook voor deze beslissing staat. Jij had toen toch een goed aanbieding van een soort kinderboerderij. Wel moeilijk hoor. Heb het ook nog niet op internet gezet. Die stap is nog even te groot, maar overweeg het serieus.
En natuurlijk worden de aanbieders eerst helemaal gescreend
pollewops schreef:Maar jou paardjes stonden toch gezellig samen op een landje?