dit gaat door merg en been bij mij....wat vreselijk.Ook hoe ze opstaat
Ik vraag mij af of je al die medicijnen er niet voor niets instopt,wat ik zo zie doet het niet echt veel.
Terwijl buut toch meteen effect zou moeten hebben?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik snap dat je het niet droog houdt. Ze heeft gelukkig wel de mogelijkheid om zo goed als het gaat rond te scharrelen en gelukkig is de ergste vorst uit de grond.
wuswa schreef:Ik moet brullen.... Het is wel heel erg JP... Wat een klote filmpjes... Ze heeft pijn; bel JW er moet toch iets zijn om die pijn weg te halen? Desnoods injecties met het 1 of het ander; dan komen ze maar iedere dag. Dit is to much.
wuswa schreef:Ik moet brullen.... Het is wel heel erg JP... Wat een klote filmpjes... Ze heeft pijn; bel JW er moet toch iets zijn om die pijn weg te halen? Desnoods injecties met het 1 of het ander; dan komen ze maar iedere dag. Dit is to much.
mysa schreef:Ja, dit is erg, maar voorzover ik het vanaf de filmpjes kan zien, nog niet uitgeblust en aan het eind van haar latijn. Bovendien doet ze nú wat meer dan afgelopen week, toen ze alleen maar in d'r stal stond, toch?
ook omdat je niet in de toekomst kan kijken. Je weet niet hoe zich dit ontwikkelt. Ik kan alleen maar zeggen dat je niet alleen bent
op deze rollercoaster. Ik weet hoe je je voelt. Het angstige gevoel vooral s morgens vroeg als je moet kijken hoe ze erbij staat na de nacht. En dan vooral hopen dat ze al staat.