Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JoannevZ schreef:Die van mij staat ook zonder. Haar hoeven groeien heel erg langzaam. Verder hoeft ze ook eigenlijk niets meer te doen. Heel af en toe kruip ik er eens op en probeer ik het rustig aan te doen, omdat paardlief het nog leuk vind om af en toe nog wat te mogen doen.
Vorig jaar kreeg mijn paard een hele rare bult op haar voorknie. Dierenarts erbij gehaald. Paard aan de bute en ik moest een paar keer per dag die bult insmeren met een zalfje. Dit is nooit meer goed gekomen. Nu sinds enkele weken begint die bult weer te groeien. Ze lijkt er geen last van te hebben, maar deze bult heeft nu zeker wel de grote van een pingpong bal!!! Kennen jullie dat?
Javayo schreef:JoannevZ schreef:Die van mij staat ook zonder. Haar hoeven groeien heel erg langzaam. Verder hoeft ze ook eigenlijk niets meer te doen. Heel af en toe kruip ik er eens op en probeer ik het rustig aan te doen, omdat paardlief het nog leuk vind om af en toe nog wat te mogen doen.
Vorig jaar kreeg mijn paard een hele rare bult op haar voorknie. Dierenarts erbij gehaald. Paard aan de bute en ik moest een paar keer per dag die bult insmeren met een zalfje. Dit is nooit meer goed gekomen. Nu sinds enkele weken begint die bult weer te groeien. Ze lijkt er geen last van te hebben, maar deze bult heeft nu zeker wel de grote van een pingpong bal!!! Kennen jullie dat?
is het een vochtbult of hard? mijn paard heeft ook dikke knieen en overvulde sprong gehad, trok vanzelf weer weg. hij heeft ook meerdere schiefels te pakken, maar ja, dat trekt niet meer weg.
Bloodymary schreef:Hoe geven jullie dat duivelsklauw. Als plantje of in druppelvorm of zo? En hoe snel ging het werken?
Berdien schreef:Gisteren voor het eerst sinds een half jaar weer op m'n merrie (artrose in linkerknie plus verwoeste kniebanden) geredenZe was zo enthousiast! Lekker wat losgewerkt, overgangetjes gedaan en zelfs een paar galopjes gedaan. Eerste paar passen waren nog stijf en stug, maar daarna galoppeerde ze echt lekker door. Ben er zo blij mee!
eowyn04 schreef:Bloodymary schreef:Hoe geven jullie dat duivelsklauw. Als plantje of in druppelvorm of zo? En hoe snel ging het werken?
Devils relief van de paardendrogist.
In vloeibare vorm.
Ik geef het in wat musli, met een beetje appelmoes erbij, want die van mij eet t anders niet op.
Normaal is onderhoudsdosis geloof ik 25ml, maar iris doet het super op 10 ml.
Het werkte bij mij zeer snel. Ik had binnen een paar dagen resultaat.