criollofan schreef:Hallo,hallo
Ik ben ook bezig voor hoefschoenen aan te schaffen maar wat ik me nu afvroeg is, zijn er ook verkopers/leveranciers of wie dan ook die hoefschoenen ter beschikking stellen zodat je ze eerst kunt uit proberen???
groetjes criollofan
Ik ken deze leveranciers niet. Ik heb zelf ook 3 verschillende gehad, mijn tip is: koop eerst wat tweedehands als dat kan, ben je niet de hoofdprijs kwijt voor iets wat misschien niet ideaal voor je is. In engeland en duitsland hebben ze wel testsets.
@jodi: balen zeg, van de marquis schoen! Ik heb ooit mijn easyboots new range verloren in het ijsselmeer. Uiteindelijk was de dag erna een schoen aangespoeld en de andere was weg. Dat was ook echt oliebol!
@hester: Hopelijk bieden die schoenen jou wat je zoekt, Eigenwijs zijn we hier allemaal anders zouden we niet met schoenen rijden!
@petra_o: Legitieme redenen zowel om hoefschoenen wel te doen als niet te doen... Het slijten zou ik me alleen juist niet zo druk om maken, mijn ervaring is dat de hoefschoenen niet zo snel slijten. (los van een paard dat zijn achtervoeten echt niet optilt en de toon erafslijt) Wellicht dus juist wel goed voor zijn benen om rechter te blijven staan? Wat betreft het draaien snap ik je overwegingen. Ik zou advies vragen aan bv klaas van natuurlijk ruiterschap.
Mijn gloves gaan lekker, vanochtend nog met de wagen gereden met schoenen aan. (voor, achter heb ik nooit schoenen want die hoeven doen het goed) Ik had een tijd voor 2 verschillende maten maar die grootste verloor ik de laatste tijd. Ik heb nu 2 dezelfde schoenen. Maar ik merk dat het best wat moeite kost de schoen aan te doen op de hoef die echt precies past en zeker niet groter moet zijn. Moet ik echt wel even netjes werken. maar het uittrekken gaat in ieder geval beter dan bij de epics wat mij betreft.