Ik krijg ook met moeite de slobber, pulp en olie er nog bij in..
En eens met liever iets te schraal dan te vol, maar ribben zien vind ik eigenlijk nooit goed.
De tandarts en osteopaat (beide dierenarts) zijn t wel met me eens en adviseren ook om hem wel voller te krijgen. De tandarts heeft hem in mei gezien, osteopaat in juni en afgelopen woensdag. Want hoe komen we anders de winter door..
Daarnaast wil ik ook liever niet van alles bij moeten voeren. Gewoon onbeperkt hooi en vitaminebrok zou voldoende moeten zijn.
Overigens liep mijn paard twee dagen terug ineens weer onregelmatig op LV. In mei op de foto gezet en was geen kanteling te zien. De kogel was ook wat dikker, maar na koelen weer normaal.
Wel stond hij gister steeds met vier hoeven in de modder terwijl hij modder echt haat.. schiet ik gelijk van in de bevangen-stress

Komende donderdag komt de dierenarts langs die hem met alle hoefproblemen behandeld heeft (bevangen, zweer en gat in de zool) want ik wil uitsluiten of deze kreupelheid iets anders is. Zal hem ook eens vragen wat hij vind van zn omvang.