Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
paars schreef:Door het hooi aan te bieden in een fijnmazig net zie ik dat ze net zo aan het peuzelen zijn als een grazend paard in de wei. Kleine hapjes, zoeken naar een plukje dat uitsteekt. Werkt prima. Ze zijn er uren zoet mee.
Wat betreft de IR test: mijn DA zei dat het in de acute fase weinig toegevoegde waarde heeft want: geen consequenties voor het beleid. Beter testen na afvallen, dan weet je hoe je er verder mee om moet gaan. Na afvallen kan het namelijk weer normaliseren (denk aan de DB typeII bij te dikke mensen).
Ik heb ook besloten de formula 4 feet te bestellen en dat als enige bijvoeding te voeren. Als we wat verder zijn en hij weer wat meer aan de slag kan, dan ga ik de lucerne geven van subli (kreeg hij voordien in de winter ook al).
10% van het lichaamsgewicht aan hooi is wel echt het minimum, denk er dan ook goed aan dat het drogestof gewicht wordt bedoeld. Droog hooi heeft doorgaans een ds gehalte van 85%.
Niemand een idee of het engels raaigras heden ten dage endofyt-vrij is??
paars schreef:Niemand een idee of het engels raaigras heden ten dage endofyt-vrij is??
Het kostte mij 200 euro maar hij heeft dan ook het hele (grote!) paard van voren naar achteren en van beneden naar boven op de plaat gezet. In jouw geval misschien nog wel dubbel aan te bevelen omdat je gedachten uitgaan naar spierbevangenheid. Overbelaste spieren ( maar oook gewrichten) komen héél duidelijk naar voren bij thermografie.Citaat:-->Het is inderdaad een goede tip om Hans Arandse eens te laten komen. Kan je bij benadering zeggen hoeveel zoiets kost?
Citaat:Volgens mij heb ik dan nu alle vragen beantwoord.
Citaat:JP hoe verklaar je dat spoor trouwens? Heeft Pauli zo gesleept met een achterbeen of waar denk je aan?
Jannepauli schreef:Dit is de rolplek van Pauli van vanmorgen. ..