Babyyentje schreef:Heb de app maar snap er niks van
Daarbij staat ook mijn woonplaats er niet bij
De plaats nemen waar je het dichtste bijzit!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Babyyentje schreef:Gistermiddag ging ik haar voer klaar zetten voor de avond en tot mijn schrik zag ik madam zonder korfje staan
Halster lag af klip onder haar kin was los
Schrok me rot wie weet hoelang ze zo al stond
Wanneer is het fructaan in het gras het hoogste ?
Wil niet weer dat ze bevangen raakt
Nandos schreef:Ik weet nog steeds niet wat ik moet met mijn pony.. Ze is nog steeds gevoelig op kiezels maar draaft helemaal rad en uit zichzelf op het asfalt (dit is al vanaf 1 week na de bekapping). Alle hoefsmeden hebben het hier super druk dus ik heb pas een afspraak voor 10 aug.. Dierenarts zegt aankijken en gras beperken en neigt naar slechte bekapping maar kon hb niet uitsluiten (wel geen warme hoeven en geen pols). Het gras heeft de gevoeligheid niet erger gemaakt.. Vind het echt verschrikkelijk die onzekerheid.
Jotoma schreef:Hoe plukken jullie ze zonder ze aan te raken?
GDG schreef:Nandos schreef:Ik weet nog steeds niet wat ik moet met mijn pony.. Ze is nog steeds gevoelig op kiezels maar draaft helemaal rad en uit zichzelf op het asfalt (dit is al vanaf 1 week na de bekapping). Alle hoefsmeden hebben het hier super druk dus ik heb pas een afspraak voor 10 aug.. Dierenarts zegt aankijken en gras beperken en neigt naar slechte bekapping maar kon hb niet uitsluiten (wel geen warme hoeven en geen pols). Het gras heeft de gevoeligheid niet erger gemaakt.. Vind het echt verschrikkelijk die onzekerheid.
HB kan ook een mechanische oorzaak hebben, oftewel: van een slechte bekapping kunnen ze ook HB raken helaas. Als het echter al zo snel al beter gaat dan zit de kans er dik in dat ze nu niet HB is maar enkel last heeft van de slechte bekapping.
GDG schreef:Babyyentje schreef:Gistermiddag ging ik haar voer klaar zetten voor de avond en tot mijn schrik zag ik madam zonder korfje staan
Halster lag af klip onder haar kin was los
Schrok me rot wie weet hoelang ze zo al stond
Wanneer is het fructaan in het gras het hoogste ?
Wil niet weer dat ze bevangen raakt
Dat is altijd héél erg vervelend. Ik neem aan dat je haar direct van het gras afgehaald hebt? Vandaag ook nog van het gras afhouden hoor, je weet immers niet hoeveel gras ze naar binnen heeft kunnen werken. Daarna weer rustig opbouwen met masker op.