Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
ElCamino schreef:ik heb ook vorige beslagbeurt getracht zonder siliconen....helaas werd hij slechter...dus nu maar gewoon een duur smidje.....speciaal beslag, nou ja als hij er maar goed op loopt
wuswa: in 5 dagen naar 6 uur !!!! oh wauw!!!! sorry maar dat lijkt me serieus veel te snel..... succes verder in elk geval.
capopjekop schreef:Fancylover, welke schoenen heb je? Fijn dat het plakzandleed nu over is.
Image heeft ook al de zomer in de bol dus
JustLaura schreef:Hey, lees dit hier even bij 'Behandeling hoefbevangenheid':
Als je er op tijd bij bent zal het paard er nagenoeg geen last meer van hebben en pijnvrij kunnen leven en alleen een wat mindere gang hebben en zijn schwung verliezen. Heeft je paard echter een chronische hoefbevangenheid met ernstige kanteling van het hoefbeen en/of doorbreking van de zool, dan is het paard vaak ten dode opgeschreven. Er zijn ook paarden die altijd problemen blijven houden maar wel gewoon gereden kunnen worden. Je moet ze een paar keer per dag controleren of alles nog goed is. Ze mogen niet meer in de wei zonder graaskorf en dan slechts voor een beperkte tijd. Ze hebben een strak dieet en zullen aan de magere kant zijn. Ze moeten ook een zo’n eiwit- en suikerarm mogelijk voer hebben.
Na dit te hebben gelezen vraag ik me af: Als je er op tijd bij bent, kan je paard er dan ooit volledig van af geraken? Want bij de eerste zinnen van dit stukje lijkt dit niet zo te zijn?