Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
GDG schreef:kristelhans schreef:Ik twijfel echt niet aan mijn smid, alles gaat in overleg nav röntgenfoto's. De smid werkt ook op de kliniek. Denk dat ieder paard anders reageert. Op naar herstel!
Mijns inziens is blind vertrouwen niet verstandig en wat twijfel juist gezond, dan blijf je zelf nadenken. Hopelijk zet de positieve lijn zich in ieder geval voort.
Meert schreef:Misschien staat er hier een hoefsmid voor je tussen:
http://hoofcare.nl
Iemand ervaring met hoefbevangenheid waarbij het paard geen verhoogde pols heeft?
Babyyentje schreef:Welke slobber of lucerne kan ik gaan geven ?
Ze krijgt nu enkel hooi en vital complete maar merk.dat ze haar hooi niet graag eet dus ben ik bang dat ze toch weer maagzweertjes heeft
Dit heeft ze een aantal jaar geleden ook gehad doordat ze te weinig speeksel aanmaakte
Zoek wel iets met zo min mogelijk melasse suikers
Azmay schreef:Babyyentje schreef:Welke slobber of lucerne kan ik gaan geven ?
Ze krijgt nu enkel hooi en vital complete maar merk.dat ze haar hooi niet graag eet dus ben ik bang dat ze toch weer maagzweertjes heeft
Dit heeft ze een aantal jaar geleden ook gehad doordat ze te weinig speeksel aanmaakte
Zoek wel iets met zo min mogelijk melasse suikers
Bietenpulp erbij?
Tamdarts onlangs nog geweest?
Duhelo schreef:wat vinden jullie van bietenpulp bij een HB'er?
Hier werd het aangeraden ivm invallen van paard, maar iemand gaf me de opmerking dat pulp 10 % suiker nog bevat (= dus 100 gram suiker op 1 kilo droge pulp.)
pol1 schreef:Eten ze juist minder graag dan met maagzweer?
Ik voer wel weer redelijk zoals voorheen.. alleen heb ik de brok vervangen door de Force en voer ik beetje musli. Verder krijgt ze haar oude slobber weer.
Het is denk ik ook een beetje uitvinden wat kan en wat niet. Mijn paard is volgens mij niet ir. De hb is vrees ik toch een stress/ fructaan combi geweest.
Ben benieuwd of de humus wat doet!