Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Maar idd, die hangbuik weet ik ook even niet....
Hij loopt nu alweer een half uur onder het zadel en daarbij mag hij af en toe een lange zijde in draf, verder alleen stappen.
capopjekop schreef:Hopelijk komt het snel weer goed Yoika, iig beterschap.
Zijn er hier nog mensen geïnteresseerd in grote balen graszaadhooi? We kunnen 14 ton bestellen, maar met 3 pony's ben ik daar wel heeeel lang zoet mee. Nu wil pap het best bestellen en hier opslaan als ik nog een paar mensen kan vinden die het willen kopen. Pap wil ze in onze omgeving zelfs thuisbrengen tegen reiskosten.

Embe schreef:Hmmm, het graszaadhooi is dan anders dan 'gewoon' hooi? Dacht dat ik dat ergens gelezen had: graszaadhooi = ok voor hb klanten, raaigras = niet ok voor hb klanten????
Gelukkig was het een heel mul zandpad, dus verder geen problemen opgeleverd.
Kijk die Tyra eens gaan! 
Om eerlijk te zijn weet ik niet wat ik nu enger vind helaas. De laatste keren ontwormen en enten was hij er heel slecht aan toe daarna. Om eerlijk te zijn weet ik niet of hij bij een terugval de hb schade en van de steeds daaropvolgende hoge zweren nog een keer kan opvangen. Ik ben bang dat we dan klaar zijn..... Maar veel keus heb ik niet denk ik.
)