Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Hij heeft verder bijna zijn hele leven lang 14 uur in de wei gestaan per dag (winter en zomers regelmatig 24/per dag) en s'nachts op stal. Nooit zijn er problemen geweest.
Het is wel in mij opgekomen zo nu en dan om eerlijk te zijn, maar niet zodat er 'nieuwe' kan komen, maar omdat ik wilde dat de pijn ophield voor hem. Het is een lange tijd een verschrikking geweest om hem te zien 'lopen', vaak zag ik er tegenop om naar hem toe te gaan omdat ik het met moeite aan kon zien.
Maakt niet uit, zolang dit goed blijft gaan ben ik al blij.
(Ik ben echt doodsbang/paranoia geworden voor alles, het is al minder dan een tijd terug gelukkig;) )
)
mysa schreef:Ook weer een pittig verhaal. Ik laat ze nu twee uur per dag met graasmaskers op het gras. Dat gaat tot op heden prima. Verder weeg ik wel al het hooi/voordroog, want 't gaat niet alleen om gras bij hb-ers. Dat stuk land klinkt idd als een droom, je kunt er een prachtig pp op aanleggen. WAarom gebruik je het grootste deel van het land niet als hooiland? Dan heb je eigen oogst, kun je laten analyseren, en weet je precies wat je hooi bevat.

en met hun goudenvoetjes stampen ze alles heel mooi aan (integenstelling tot mijn lompe haffie;) )

Wat ik zelf ook merk is dat het gewoon wennen is, je bent je paardjes anders gewend.
Nu is ze wel stabiel. Al vind ik het op sommige oude foto's net lijken of ze niet echt veel is afgevallen.