Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Babyyentje schreef:Onze haflinger is 4 weken geleden bevangen geweest aan beide achterbenen
De Da heeft gelijk bloed afgenomen en ze heeft cushing
Ze moest gelijk op rantsoen enkel nog hooi en ze krijgt nu vital compleet van pavo
Ze mocht na overleg wel op de wei met een korfje op
Nu ben ik op zoek naar een goede hoefsmid regio Rotterdam ben over de huidige smid niet te spreken
Welke smid raden jullie aan ?
En is het wel verstandig op de wei ?
Ze krijg echt heel weinig binnen ze moet echt moeite doen om wat sprietjes te pakken
Wanderers schreef:@ damian : eigenlijk verbaasd me dat niets nee dat verhaal over het hooi
Babyyentje schreef:Lees overal dat paarden bevangen raken aan voorbenen .Die van ons had het achter
4 weken geleden ze loopt nu weer goed en staat op een afgezette wei met graaskorf
Hoefbevangen achter is dat erger dan voor ?
Heb er totaal geen ervaring mee
pol1 schreef:Denk idd dat daar de ernst zit: de mate van kanteling! Je mag dan ook god op blote knieën danken als je paard in fase 1 blijft! Vraag me ook af of je eigenlijk wel van hb kan spreken als je geen kanteling hebt..?
Lees van diverse mensen dat ze paard binnen aantal wkn alweer op de wei hebben?? Mijn DA vindt dat echt niet goed!