Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
geerke schreef:buut werkt als ontstekingsremmer(niet hormonaal)
en ook als pijnstiller....je moet soms iets..
Ik weet nog ,long ago,dat buut bij mijn paard niet veel deed,zelfs niet in hoge dosering.
Hij heeft er wel een keer(vermoedelijk)nierkoliek van gehad,het scheelde toen niet veel of hij moest de volgende dag ingeslapen worden,hij kon niet meer plassen.
(dat is toen opgelost met een spierverslapper,hij was weer nieuw!...ik heb een erg raar paard..)
aisie schreef:Ik heb haar donderdag senior priores gevoerd, klein beetje maar, zou het daar van kunnen komen?
aisie schreef:Ja ik heb het 6 uren laten weken. Gebruik dat spul ook voor mn oudere merrie namelijk. Dus dat kan het haast niet zijn. Ik hou het toch maar op de buut. Ze loopt wel goed maar eet heel weinig en ze ligt bijna de hele dag. Dat is toch niet goed. Hopelijk knapt ze vlug op, vind het maar niks zo
aisie schreef:De DA is geweest en heeft haar helemaal onderzocht. De hartslag was rustig en de temperatuur normaal en ze had wel veel darmgeluiden. Hij vond haar wel wat koliekerig aandoen en heeft haar een darmontspanner gegeven. Verder kon hij niet zoveel bijzonders vinden. Het is niet echt duidelijk of ze nu zoveel ligt vanwege de hoefbevangenheid of dat ze buikpijn heeft. We moeten maar even zien of ze zo wat opknapt. Ze is wel heel zielig hoor, mn arme paardje. Ik heb een camera in haar stal en hou haar steeds in de gaten. Hoop maar dat het vlug beter gaat! Ben er zelf ook helemaal beroerd van