De poelen zijn er wel en daar kunnen we nu gebruik van maken. Bovendien moet ze nu een stukje lopen, wat weer goed voor doorbloeding is. Ze scharrelde nu al meer over het zandpad dan dag 1.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
risje schreef:Was ook fijn geweest alleen is dat bij ons geen optie. De netten / voerbakken staan op verharde stuk.
[ [url=m/8oJCkG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/biMnRc.jpg]Afbeelding[/url] ]
De poelen zijn er wel en daar kunnen we nu gebruik van maken. Bovendien moet ze nu een stukje lopen, wat weer goed voor doorbloeding is. Ze scharrelde nu al meer over het zandpad dan dag 1.
sanowa schreef:Bedankt voor jullie uitgebreide verslagen!
4 zakjes is veel, maar als ze zoveel pijn heeft moet je toch wat.
ze staat nu 2 maanden niet meer op het gras.
Prognose van de DA, die kan ook niet vooruit kijken, hij vind het ook erg lang duren, verder zegt hij ook tis een paard wat redelijk op leeftijd is (19) en ze zal altijd gevoelig blijven. en ze krijgt natuurlijk flinke medicatie dat vind hij ook, hij laat mij er vrij in, maar gaat er ook in mee als ik haar in laat slapen.
Vandaag ging het overigens weer wat beter! Dus dan minder ik ook gelijk medicijnen
Wanderers schreef:pijnstilling niet te snel willen afbouwen om terugval om die reden te voorkomen ( buut werkt tevens ontstekingsremmend) Elke verandering, verminderen maar indien nodig ook weer vermeerderen, ging hier met halve zakjes per gift: bv. 2 x daags 1,5 zakje ipv. 2 x daags 2 .. of 's morgens 2 en 's avonds 1,5 .. observeer je dier om te weten wat wanneer nodig is. Bedenk dat elke verandering een reactie kan voortbrengen.
pol1 schreef:Niemand ervaring met de humus zo lijkt t..
Mijn paard loopt goed maar voor haar doen ontzettend sloom! Denk dat het hele hb gebeuren haar stofwisseling aardig in de war heeft geschopt! Herkenbaar niet fit na hb?
pol1 schreef:Manananalyse is 70 euro..de controles bestaande uit o.a ook een m.a is de helft..de humus was 15 euro.
Ik denk dat het zeker wat kan doen..het ontgiftigd o.a.