Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Fortitude schreef:Jeetje, ik heb net even de instructiefilmpjes bekeken maar het is toch wel een stuk ingewikkelder geworden dan het eerste principe dat ik gezien hebzeker als je een onrustig paard hebt lijkt me dit een behoorlijke uitdaging.
Ze zien er wel echt goed uit. Er komen nu langzaamaan wat filmpjes op youtube, die zien er ook goed uit. O.a. één waarbij ze er expres met een auto overheen redenze zijn in ieder geval wel sterk.
Ben wel heel benieuwd hoe dat megalock tape zich in de praktijk houdt. Ik twijfel ook nog steeds of ik moet wachten en dan voor de Megasus moet gaan of toch naar hoefschoenen moet gaan kijken... Hopelijk komen er binnenkort ook 'doe het zelf' filmpjes van het op maat maken e.d., ben heel benieuwd hoe 'de gewone mens' het doet en of dat een beetje makkelijk gaat. En ook hoe het met uitleveren verder zal verlopen
Delphi2 schreef:Fortitude schreef:Jeetje, ik heb net even de instructiefilmpjes bekeken maar het is toch wel een stuk ingewikkelder geworden dan het eerste principe dat ik gezien hebzeker als je een onrustig paard hebt lijkt me dit een behoorlijke uitdaging.
Ze zien er wel echt goed uit. Er komen nu langzaamaan wat filmpjes op youtube, die zien er ook goed uit. O.a. één waarbij ze er expres met een auto overheen redenze zijn in ieder geval wel sterk.
Ben wel heel benieuwd hoe dat megalock tape zich in de praktijk houdt. Ik twijfel ook nog steeds of ik moet wachten en dan voor de Megasus moet gaan of toch naar hoefschoenen moet gaan kijken... Hopelijk komen er binnenkort ook 'doe het zelf' filmpjes van het op maat maken e.d., ben heel benieuwd hoe 'de gewone mens' het doet en of dat een beetje makkelijk gaat. En ook hoe het met uitleveren verder zal verlopen
Het is niet ingewikkeld hoor, wel veel handelingen. Een paard wat rustig blijft staan en ook een aantal keren zijn voeten op wil tillen is wel zo handig. Als je paard onrustig is zou ik het in meerdere fases opdelen.
Citaat:Ihr habt recht, die Bezeichnung “Winter Edition” ist ein wenig irreführend. Sie bezieht sich auf die Materialzusammensetzung. Die Schleife auf euren Megasus Packages, auf der Winter Edition steht, wurden bereits vor einigen Monaten fertiggestellt, noch bevor die Materialzusammensetzung endgültig feststand. Wir haben das Material so angepasst, dass es für eine breites Spektrum an Temperaturen geeignet ist, haben aber für besonders hohe Temperaturen eine Sommer Edition angedacht. Das bedeutet: Ihr könnt die Winter Edition ohne Zweifel nutzen - auch bei höheren Temperaturen. Dieses Material hat sich bei uns hervorragend bewährt und ist auch in Sachen Abrieb so überzeugend, dass es aus unserer Sicht die aktuell beste Version ist.
Danke, dass ihr uns darauf aufmerksam macht - wir geben uns größte Mühe und werden die Info zu den Materialien updaten. Alles Liebe von eurem Megasus Team
Citaat:Je hebt gelijk, de term "winter editie" is een beetje misleidend. Het verwijst naar de samenstelling. De lus op je megasus pakketten, op de winter editie, werd een paar maanden geleden voltooid voordat de compositie eindelijk af was. We hebben het materiaal aangepast zodat het geschikt is voor een breed scala aan temperaturen, maar zijn ontworpen voor bijzonder hoge temperaturen in een zomer editie. Dit betekent dat u de winter editie zonder twijfel kunt gebruiken - zelfs bij hogere temperaturen. Dit materiaal is uitstekend gebleken bij ons en is zo overtuigend in het geval van schaafwond dat het de beste versie is van ons.
Dank u dat u ons hiervan bewust bent - we doen grote inspanningen en zullen de info over de materialen bijwerken. Alle liefde van je megasus team