Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Paardenfann4 schreef:Ik zou ook eerder een hoefschoen overwegen dan plakijzers. Als die er wel afgetrapt worden ben je weer terug bij af als er dan weer een stuk wand mee komt. Die hoefschoenen kunnen s´nachts af en dan overdag buiten weer om. Zo kun je dan ook goed in de gaten houden. Met een extra zooltje er in zal het wel meer comfort geven dan nu. De hoef slijt ook minder dus kans dat het sneller aangroeit. Misschien is dat toch een overweging waard. Er zijn medicinale hoefschoenen te koop. Ik zou niet alle beslissingen over jouw paard door de hoefsmid laten doen. Het is jouw paard en jouw verantwoordelijkheid. Dus zelf actie ondernemen als het zo lang duurt.
Hannanas schreef:En echt.. heb je nu enig idee waarom ze zo slecht loopt? Ik Had haar toch al wel naar een andere kliniek gesleept voor foto’s.. je kunt toch miet blijven wachten..
Nynkster schreef:Hannanas schreef:En echt.. heb je nu enig idee waarom ze zo slecht loopt? Ik Had haar toch al wel naar een andere kliniek gesleept voor foto’s.. je kunt toch miet blijven wachten..
Je ziet toch wel aan de foto dat het niet goed is? paard loopt al zo lang met zere hoeven dat het best ook wat anders aan de hand kan zijn nu. dat lijkt mij de reden dat ze niet rad is