Flosje446 schreef:Corticosteroïden zou ik ook niet snel in laten spuiten. Maar die heeft niemand in dit topic volgens mij ook niet in laten spuiten, toch? Was van de zomer helemaal in de stress toen ik hoorde dat mijn shet het had gekregen, omdat er zoveel (heftige) bijwerkingen op kunnen treden. Diosa heeft hyaluronzuur ingespoten gekregen en dat is een lichaamseigen stof. Daar heb ik dan toch minder problemen mee.
Blessures aan de banden in de ondervoet (onder de kogel) zijn volgens Diosa's behandelend DA hele lastige blessures en genezen vaak moeilijker. Dan heb ik liever maar een keer een spuit extra waardoor de blessure mogelijk wel (sneller of beter) verbeterd ipv alles maar afwachten.
Daar is Wolin 3,5 jaar geleden mee behandeld in de ondervoeten. Een combinatie van cortico's en hyaluronzuur en zij is er mee hersteld! Maar ik moet zeggen: destijds is mij niet de mogelijkheid geboden om de blessure met IRAP te behandelen, als ik die mogelijkheid had gehad, had ik dat zeker gedaan. Maar dat is achteraf gepraat
, ik ben blij dat ik nu die mogelijkheid aangeboden heb gekregen en ik moet zeggen dat Wolin daar ook goed op heeft gereageerd. We zijn er bij lange na nog niet, maar het heeft de pijn en de ontstekingsreactie weggenomen en dat biedt nu, samen met de stijlere voeten, de banden de kans om gezond te herstellen
.