Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zammie schreef:Suzan1, is dat hetzelfde paard waar je laatst dat topic over hebt geopend? Die te stijl en te nauw stond?
Ik vind dat het net lijkt of er een ring in het midden van de hoef zit en het onderste stuk lijkt erg verbreed. Foto's zijn erg donker
fransje23 schreef:Zammie schreef:Gaat dat bovenste stuk in de koot niet irriteren tijdens beweging?
Daar zat ik ook aan de denken. Steekt dat stuk altijd zo omhoog?
Peelie schreef:fransje23 schreef:Daar zat ik ook aan de denken. Steekt dat stuk altijd zo omhoog?
Dat stuk wat omhoog steek ik een soor strijkklap om de kussens te beschermen. De kussen zijn nu niet opgeblazen. Het pompje is stuk namenlijk. Dat zal een wat minder fijn beeld geven. Maar als de kussens opgeblazen zijn, dan zit de schoen écht vast.
Zammie schreef:Gaat dat bovenste stuk in de koot niet irriteren tijdens beweging?
jackie schreef:@Scoxxx: uitgebreid verhaal. en niet om blij van te worden wbt het bekapcompromis.
waar ik eigenlijk op doelde was dit:
je ziet toch vaak bij gewoon ijzerbeslag, dat wanneer het er te lang onder zit, de tonen erg naar voren getrokken worden en de hielen steeds lager worden, waardoor een gebroken voetas ontstaat.
hoe zit het nou als het kunststofbeslag er wat te lang onderblijft?
Suzan1 schreef:ben een nieuwkomer hier, dus ehh wat zijn flares??