Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kristelhans schreef:Ik zou met die hoefschoenen ook even wachten tot ze weer 'normale' hoeven heeft. Heb je een andere smid op het oog? Wellicht voor een second opinion?
kristelhans schreef:Is er niet een kliniek in de buurt met een degelijke smid?
Nandos schreef:kristelhans schreef:Is er niet een kliniek in de buurt met een degelijke smid?
Wil haar op dit moment niet vervoeren want ze wat zo stijf als een baksteen gisteren. Nu op de Bute loopt ze prima.. Maar ben bang als ik teveel ga vervoeren/bewegen dat ze nog meer kneuzingen krijgt.
Een traditionele smid neigde weer meer na bevangen naar aanleiding van de foto's door de hoefringen? Wat denken jullie daarover. Volgens mij heeft ze altijd al groeiringen gehad en vaak ook wat opvallender na de winter (andere voeding).
Nandos schreef:pol1 schreef:Nee in t zuiden schijnt een goeie kliniek heel lastig te zijn!
Ik zou voor mijn eigen geruststelling toch maar even een foto maken!
Kan ik dit niet beter doen na de pijnstilling?
pol1 schreef:Je kunt idd kijken wat ie doet na de pijnstilling maar dan nog een foto geeft wel uitsluitsel over de mate van eventuele hb.
Azmay schreef:Glucobalance enzo heb ik gelukkig (nog) niet nodig, geef wel magnesium van PN.
Diva staat nu voor het eerst zo lang met een masker om dat ze er ook mee zal moeten drinken.
Ik heb net dus water gebracht en me voorbereid op enkele keren op en neer lopen om het masker af te doen en haar te laten drinken. Eerst even gewoon laten zien waar het water is.
Plonst ze zo haar neus erin en begint ze te drinken![]()
Hoezo gek dat dat masker vol loopt? Gaat toch prima zo?
Nandos schreef:Azmay schreef:Glucobalance enzo heb ik gelukkig (nog) niet nodig, geef wel magnesium van PN.
Diva staat nu voor het eerst zo lang met een masker om dat ze er ook mee zal moeten drinken.
Ik heb net dus water gebracht en me voorbereid op enkele keren op en neer lopen om het masker af te doen en haar te laten drinken. Eerst even gewoon laten zien waar het water is.
Plonst ze zo haar neus erin en begint ze te drinken![]()
Hoezo gek dat dat masker vol loopt? Gaat toch prima zo?
Nou ze was iig niet bang om te drinken!
Wat voor verschillen merk jij door de magnesium, het is namelijk veel goedkoper...